~°6. BÖLÜM: SEÇİM°~

1.4K 68 103
                                    

????: KİM VAR ORADA!?

Bu sesi duyduktan hepimiz saklanacak yer bulmak için kaçışmaya başladık.
~~~
"1. SSBC ve Nazi Almanyası: Her ne kadar da inkar etseler de... Evet onlar ilişkiye bir çok kez girdiler."
~~~
Evet, Ame'yi itecektik.
🇯🇵: Hadi yapalım.
Ikimizde onun arkasına geçtik.
🇯🇵: Üzgünüz Ame.
Hiçbir şey demesine izin vermeden onu sırtından ittik.
~*~*~

-Türkiye'den devam-

Amerika kız gibi çığlık atarak aşağıya düşüyordu. Herkes cama koştu.
Amerika tam Rusya'nın dibine düşmütü.
🇺🇸: K-KOLUM!!
Ardından tıpkı bir kız çocuğu gibi ağlamaya başladı.

Rusya kendini tutamayıp kahkayı patlattı. O gülmeye başlayınca biz de gülerek ona eşlik ettik. Aslında evet Amerika kolunu incitmişti ama n'aparsın komikti!
-YA ÖLSEYDİM BÖYLE GÜLECEK MİYDİNİZ!?
Rusya;
-Evet!
Dedi gülerken. Ame yukarıya bakıp gözlerini bize dikti. Bize çok imalı bir bakış attı. İkimizde bu bakışın anlamını biliyorduk 'ağzınıza sıçacağım sizin' bakışı idi bu. Rusya da yukarı baktı.
🇷🇺: Sıradaki kim?
🇩🇪: Ben.

Oda tıpkı diğerlerinin yaptığını yapıp ayağa kalktı. Bu aralar morali bozuk gibi görünüyordu. Aslında hep öyle idi ama bu defa biraz daha farklı... Sanki biraz daha kırgın gibiydi...

Bana son bir kez bakıp aşağıya atladı. O da tıpkı Rusya gibi yapmıştı. Aslında bana öyle bakması fazla hoşuma gitmedi... Kendimi suçlu gibi hissettirdi... Yanlış bir şey mi yaptım ben? Bunu unutmaya çalışıp söze girdim;
-Pen gidecem şimdi!
🇯🇵: Tamam kanka!
Yunan'a baktığımda yüzünde anlamadığım bir gülümseme vardı. Onu umursamayıp duvarın kenarına tutunup ayaklarımı mermerin üzerine koydum. Aşağıdakilerin hepsi bana bakıyordu. Aslındaaaa biraz korkmuştum.
-ehmm aranızda benden önce atlamak isteyen var mı?
🇬🇷: Yok ama şimdi sen gideceksin.
-ne?-

Hemen yanıma koştu ve beni itti.
-TÜRKİYE!-
Çığlık atmaya başlamıştım sanırım bu defa öleceğim!!!
Tam gözlerimi kapatmış ölümümü bekliyordum ki; bir çift kolun beni tuttuğunu hissettim. İlk bir gözümü açtım. Ardından şaşkınca etrafa baktım, ölmemiştim! Ve beni tutan Almanya idi!
🇩🇪: Sen iyi misin?
-E-evet çok teşekkür ederim!

Ona hızlıca sarıldım. Doğrusu cidden bir yerlerimin kırılacağını düşünüyordum. Ama o beni kurtarmıştı. Almanya'da bir kaç saniye bekleyip ellerini belime dolamıştı.
Arka taraftakilere baktığımda ise Rusya yumruklarını sıkmış ve bize ürkütücü bir şekilde bakıyordu. Anlamayan gözlerle ona baktım. Bugün herkese bir şeyler olmuş.

Ardından hepimiz yukarı yani Yunanistan'a baktık;
-Allah'ın gerizekalısı!
Yunanistan tam bir şey diyecekken Japonya onun kafasına vurdu.
🇬🇷: OW!
🇯🇵: Kankamı öldürmeye çalıştığın için sıra sende Yunan!
Ardından Japonya tıpkı yandere oyunundaki öldürme tarzı gibi Yunan'ı ayaklarından tutup aşağıya attı.

-ÖLÜYOOOOMMMM!
Ve sırt üstü düştü. Gülmeye başladık.
-Yaşıyon mu balık?
Dedim gülerek. Yunanistan ayağa kalktı.
-Evet barbar yaşıyom.
Dedi umursamaz bir şekilde. Tekrar yukarı baktık ve diğerlerinin atlamasını bekledik.

Tam Japonya'da atlamıştı ki;
-İŞTE ORDALAR!
Dedi bir grubun içindeki adam! Şimdi sıçtık!
-F*CK! KOŞUN!
Amerika koşmaya başladı ardından hepimiz onu takip ederek koşmaya başladık.
-GELİN BURAYA!

Hepimiz çıkışa doğru koşuyorduk. Lanet olsun!!!!
Amerika koşarken arabanın kontağını çıkardı ve arabayı açtı. Hepimiz onun arabasına bindik. 7 kişiydik ve araba 4 kişilikti. Mecburen birbirimizin kucağına oturacaktık. Ama şu anda bunu umursamamız lazım! Yoksa aksi takdirde sömürge olacaktık!

~°Kırmızı Boncuk°~ (RusKey) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin