Her zamanki gibi annem saçlarımı yapmıştı. Okul kıyafetimi giymiştim. Diz üstü eteğimin hemen altına gelen çoraplarım ve botlarımı da geçirmiştim. Sırt çantamı da taktım. Her zamanki gibi annem "iyi dersler" demeyi ihmal etmedi. Sonra ise babamla okula gçtmeye başladık. 3. Sınıfa gidiyordum. Okula gittim, derslere girdim. İstiklal marşı okundu... Cuma gübüydü asla unutmam. Eve geri dönüyordum. Tüm notları almıştım. Hemen apartmana girdim. Sonra ise 4. Kata çıktım merdivenlerden. O zamanlar tek başıma asansöre binemezdim. Eve girdim. Yine mis gibi kokular geliyordu. Annem salı günü aldığı ıspanağı pişirmişti. Çok severdim. Ben bir tabak, kardeşim küçük bir kaseden az, annem ise hiç denecek kadar az yemişti. Babam ise sonradan işten gelince iki tabak dolusu yemişti. Annem ve küçük kız kardeşim koltuğa uzandılar. Ben uyuyorlar sanıyordum. Meğerse bayılmışlar... Ben ise odamda tek başıma kafayı yemişim. Kendi kendime konuşuyormuşum. Boşlıkla konuşuyormuşum! Az çok hatırladığıma göre babam karin ağrısıyla lavaboya giderken bayılmıştı. Ben evde varlıklar gördüğümü iddia ederek kafayı yiyip delirmiştim.
Nasıl mı kurtulduk?
Komşu gelmişti. Kapıyı nasıl açtım, nasıl içeri girdi?
Hatırlamıyorum.
4 tane ambulans gelmişti. Tüm siteyi aydınlatıyordu ışıklar. Hepimizi alıp götürmüşlerdi. Annem kurtulmuştu. Kardeşim şuursuz gibi geceleri hastahane koridorlarında çığlık atıyordu. Babamın durumunu söylemiyorlardı. Tek bildiğim, durumu en kötü olan oydu. Ben ise takilan serumları söküyordum, boşluğa bakıp biri var gibi konuşuyordum. Hafızamı kaybetmiştim. Doktorlar umudu kesmişti belkide. Düz duvara tırmanmaya çalışıyordum. Anneme "sen annem değilsin" diye değilsin" diye bağırıyordum.11 gün sonra...
Taburcu edilmiştik. Ben bu olaylardan önce öğretmenin verdiği şiiri ezberleyip gelince iyileştiğimi anlamışlar. Diğerleri zaten iyileşmişti Kimse beni ziyaret etmeye cesaret edememisti. Benim gibi pisikolojileri bozulur diye...
Ama kurtulduk, yaşıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel Of Death ' de biz olsaydık sizce ne olurdu? UwU •°Alımlı•° ( ✓Tamamlandı✓)
HorrorEh hep Zakkı mı bizi korkutcak! biraz biz onu korkutalım