Coffee||Wilbur x Reader

5 0 0
                                    

𝙰/𝚗: 𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘! 𝚄𝚑 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚒𝚐 𝚕𝚖𝚊𝚘- 𝚊𝚕𝚜𝚘 there is no such thing as covid also 𝚢/𝙾 = 𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚞𝚝𝚏𝚒𝚝

𝚃𝚆:𝙽𝚘𝚗𝚎! 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚌𝚞𝚛𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚘 :)

𝚈𝚘𝚞𝚛 𝙿𝚘𝚟
*:..。𝚘○ ○𝚘。..:**:..。𝚘○ ○𝚘。..:*
'College 𝚒𝚜 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚊 𝚋𝚒𝚝𝚌𝚑' 𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚎𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝙻𝚘𝚗𝚍𝚘𝚗. 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚊𝚙𝚎𝚛 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚘 𝙸 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚊 𝚌𝚘𝚏𝚏𝚎𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚙. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚘𝚕𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚘 𝙸 𝚠𝚘𝚛𝚎 𝚢/𝚘 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚜 𝙸 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚘𝚗 𝚌𝚘𝚏𝚏𝚎𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚙. 𝚃𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚔𝚎𝚛𝚜 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚜𝚘 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚙𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚕𝚔. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝙸 𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚍𝚘 college work 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚘𝚣𝚢.

𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚒𝚝 𝚐𝚘𝚝 𝚌𝚛𝚘𝚠𝚍𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚎𝚡𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚒𝚗𝚎. 𝙰 𝚐𝚞𝚢 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚜𝚒𝚝. 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚢𝚎𝚊 𝚐𝚘 𝚊𝚑𝚎𝚊𝚍" 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚘 𝚏𝚘𝚌𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚛𝚎. 𝙸 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚞𝚙 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚙𝚘𝚛𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚜𝚘 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚔, 𝙸 𝚍𝚒𝚍 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚞𝚙 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚙𝚎𝚛. 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚜𝚘 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚖.

𝚆𝚒𝚕𝚋𝚞𝚛'𝚜 𝙿𝚘𝚟
*:..。𝚘○ ○𝚘。..:**:..。𝚘○ ○𝚘。..:*
𝚂𝚝𝚛𝚎𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚑𝚊𝚜𝚜𝚕𝚎 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢. 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚊 𝚌𝚘𝚏𝚏𝚎𝚎, 𝚑𝚘𝚙𝚎𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚊 𝚜𝚙𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚘 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚡. 𝙰𝚜 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚖𝚢 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝙸 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚜𝚊𝚠 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚋𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚕𝚜𝚎. 𝚂𝚘 𝙸 𝚋𝚞𝚒𝚕𝚍 𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚊𝚐𝚎 𝚝𝚘 ask that shit is hard to do sometimes. As I ask they look completely focused on something but agree nonetheless. They seemed to be working on a paper so I just sat tight and waited for them to leave. They start to pack up but after they don't leave they make small talk. They are actually really nice. I asked for their number and they gave it to me surprise!

We talked before they had to leave we parted ways and I missed them already. But I also had to go so I left as well. They were pretty nice and (enter one of your personality traits). I'm so glad that I got to meet them hopefully we can meet again. I could ask them to come over. But my streaming set up-. I'll go to theirs (Author:DUMB HOE)

Your Pov
*:..。o○ ○o。..:**:..。o○ ○o。..:*
My phone buzzed I have to check it. Oh it's the coffee shop guy I mean he could come over but how about we get each other's names or- well I know his name already. Oh he answered quick anyways I gave him my address and he should be here in an hour and I have to get ready

As I put on y/o I am already ready but l need to make sum snacks I'll make popcorn and grab candy. 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚎𝚝 𝚍𝚛𝚒𝚗𝚔𝚜 𝙸 𝚜𝚑𝚊𝚕𝚕 𝚐𝚛𝚊𝚋 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚍𝚊.

𝚃𝙸𝙼𝙴 𝚂𝙺𝙸𝙿 𝙸'𝙼 𝙻𝙰𝚉𝚈
*:..。𝚘○ ○𝚘。..:**:..。𝚘○ ○𝚘。..:*
𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚆𝚒𝚕𝚋𝚞𝚛 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚜𝚞𝚛𝚙𝚛𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚕𝚘𝚝 𝚜𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎. 𝚈𝚘𝚞 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚘𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚑𝚘𝚜𝚎 (𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎). 𝚈𝚘𝚞 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍 𝚙𝚞𝚕𝚕 𝚊𝚗 𝚊𝚕𝚕 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚘 𝚜𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚘𝚗 𝚆𝚒𝚕𝚋𝚞𝚛.  𝚈𝚘𝚞 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚒𝚗 𝚊 𝚋𝚎𝚍. 𝙾𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚠 𝚊 𝚐𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚘𝚏 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚗𝚘𝚝𝚎. 𝚃𝚑𝚎 𝚗𝚘𝚝𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚍 "𝙷𝚎𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚘𝚗 𝚖𝚎 𝚜𝚊𝚍𝚕𝚢 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚘 𝙸 𝚖𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎. 𝙷𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚊 𝚐𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚘𝚏 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎. " 𝙰𝚠 𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚋𝚊𝚍. 𝙸 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚎𝚡𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚒𝚝 𝚒𝚜 7𝚊𝚖. 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑.

𝙰 𝚠𝚎𝚎𝚔 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚕𝚒𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎. 𝚂𝚘 𝚠𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚍𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝙸'𝚕𝚕 𝚜𝚎𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚝 𝚕𝚎𝚊𝚍𝚜 𝚞𝚜 𝚝𝚘.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 24, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bilbichor || (N)The comforting smell of old books || Dream SMP Oneshots & OthersWhere stories live. Discover now