🥶

132 12 32
                                    




Beomgyu ablasının bu gülüşünün ardında bir şey olduğunu biliyordu.O sırada Lucas Yuqi'ye ne olduğunu sormuştu.


-Yok birşey yarın sevmediğim bir kuzenim gelecek bende bu yüzden biraz hain düşüncelerin içine dalmışım.


Diye cevap vermişti ablam.Lucas duyduğu cevaptan Sonra büyük bir kahkaha atmıştı.Yuqi, Lucas'ın bu gülüşüne içten bir gülümseme sunmuştu.Tabi herkes onları izliyordu.Beomgyu dayanamayıp Yeonjun ile konuşmaya başladı.


-Pişt.Kırmızı kafa

-Ne oldu?

-Ablam kardeşin ile çok yakışıyor

-Bilmiyorum bencede çok tatlılar fakat bu imkansız.Onlar farklı.

-Neden imkansız ki?Belki evren ilk adımı onların atmasını istiyor

-Bilmem ama daha önce böyle bir şey olmamıştı.Garip geliyor

-Bende diyorum ki ilk adımı onlar atsın.Kuzey Kürede tam bir barış sağlansın.

(Spoi verdim anlayan anladı kuzey küre)

-Olabilir.Ama onlara sor gerçekten birbirlerini seviyorlar mı?

Yeonjun son sözü söyledikten Sonra Beomgyu kafasını sallamış ve onaylamıştı.Planlarına karar verdikten sonra ikisinde ellerini yumruk yapıp tokalaştırmışlardı.O zaman Yeonjun ve Beomgyu'nun ellerinden buhar çıkmıştı.Nedeni ise Beomgyu'nun vücut sıcaklığının çok soğuk olmasıydı.İkiside kendilerine zarar gelecekmiş gibi ellerini hemen çekmişlerdi.Herkes bu duruma gülmeye başlamıştı.Yuqi ve Lucas dokununca böyle birşey olmuyordu.Yuqi'nin o sıra aklına geldi Beomgyu hem bükücü hemde emiciydi.Çalışırken buzları emmekten dolayı vücut ısısı eksilerdeydi.Yeonjun se bir ateş bükücü olduğu için vücut ısısı çok olmasada 3-4 derece fazlaydı.Yuqi bunu iyice düşündükten sonra.Anlamıştı ne olduğunu ve direk Beomgyu'nun yanına gitmişti.Elini nazikçe Beomgyu'nun alnına dokunmuştu.Gözlerinin açılması bir olmuştu.


-KİM BEOMGYU BUGÜN KAÇ KERE BUZ EMDİN.

-Yaklaşık 12 kere

-AMAN TANRIM ŞİMDİYE KADAR KOMAYA GİRMEMEN BİR MUCİZE

Yuqi bunu dedikten sonra gri saçlı çocuk gözlerini kapatmış ve yavaşça kendini ılık kumlara bırakmıştı.Saçları beyazlaşmıştı aslında güzel duruyordu.Fakat içinde ki savaş ıı. Dünya savaşından çok daha şiddetliydi.Yuqi ağlıyordu o sırada Yeonjun'nun elini tuttu ve

-Oppa onu yakmadan ısı verebilir misin?


Yeonjun hala transtan çıkamamıştı.Sevdiği çocuk gözleri önünde yığılmıştı.Sonra Yuqi ye cevap vermeyip elini beyaz saçlının bileğine koydu.Yavaşça ısı veriyordu hem onu kurtarmak için hemde canını yakmamak için.Beomgyu gözlerini bi anda açmıştı.Lacivert gözleri mavililerin en güzel tonlarından birini almıştı.Sonra anında geri kapandı bu gözler.

Yuqi Lucas'ın elini tutmuş ve Beomgyu'u kaldırmalıyız demişti.Min Yeonjun ve Lucas Beomgyu yavaşça kollarından tutarak kaldırdılar.Beomgyu kendine gelmiş gibiydi hala saç rengi ve göz rengi farklıydı.Denize doğru yürümeye başladı arkasında onu şaşkınca izleyenleri umursamayarak.Denizin serin suları Beomgyu'nun ayağının ucuna değmişti sadece.Ama Beomgyu'nun içinde olan soğuk bu tepkime ile dondurmuştu heryeri.

Yavaşça yeniden eski haline döndü Beomgyu'nun saçları ve yere yığıldı zarif beden.Yeonjun koştu kalbini emanet ettiği çocuğun yanına.Kucağına alıp bindi at arabasına iyileştirebilmek amacıyla.





Uzun zaman önce yazdığım bir bölüm büyük ihtimalle 1 ay sonra atarım bölüm byyyyy

Sizi seviyorum 💜💜💜

Different{Yeongyu,Beomjun}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin