Kontrol etmeden attım yazım yanlışım varsa affola 💙💙1 yıl sonra
Beomgyu'dan
Evet bugün reşit oluyordum normalde reşit olma törenleri sadece bir yarım küreyi kapsar ve kısa bir kutlama olurdu.Oysa benim ki 5 yılda bir yapılan 5 günlük çiçek festivalinin son gününe denk gelmişti.Her beş yılda bir yeride değişirdi.Bu yıl ki de Kuzey Yarım Küredeydi bu durum daha da çok gerilmeme neden oluyordu .Bugün de çiçek festivalinin son günü 13 Mart'tı.Normalde sadece hangi yarım kürede ki prenses veya prens reşit oluyorsa sadece oradakiler katılardı.Ama şu anda Kuzey Yarım Kürede ,Güney Küredekiler de vardı.Beomgyu bu düşüncelerle daha çok stres oluyordu.O sırada kapısı son süratle açıldı.
-BEOMGYU HYUNG
-Kai sağır olmak istemiyorum
-Bide bana bak her saniye şu yanımdakiyle yaşadım ve devam ediyorum.AYNI ODADAYIZ.
-Tamam sende bağırma.
-Üf bugün çok mızmızsın yaaa
-Stresliyim.NE YAPABİLİRİM
-Ay tamam bide bize bağırma diyorsun
Beomgyu'nun kapısı tekrar açılmış ve Güney Yarım Kürenin , Buz Krallığın Prensi yani kuzeni olan Taeyong beyaz saçlarını savurarak içeriye girmişti.
-Beom , iyi misin diye bakmaya geldim
-Hyung iyiyim de şu yanındaki iki canavar benim daha çok stres yapmama neden oluyor.
Taeyong bunu duyduktan sonra ikisinin de popolarına şaplak atarak yollamıştı.
-Eh hadi bakalım artık rahatsın.
-Ya teşekkür ederim hyung.
-Bak stres olma sadece reşit olma töreninde senin kafandaki çiçek tacını çıkartıp resmi prenslik tacını takıyorlar.Ve en sonunda da annenin sana özel olarak hazırlattığı kolyeyi takıcaksın.Unutmaki başka bir soydan gelen kişiyi seçebilirsiniz.Bak buda benim ki
Taeyong gömleğinin içine sakladığı kolyeyi çıkartıp Beomgyu'ya göstermişti.
-Hyung senin ki çok güzel.
-Senin ki de güzel olucak bebeğim.
-Hyung sen daha fazla buralara gelsene cidden sizi özlemişim yaklaşık 2 yıldır görüşmüyorduk.
-Ya geliriz tabikide.
Taeyong , Beomgyu'nun alnına minik sıcak bir öpücük kondurup sarılmıştı.
-Hadi biraz dinlen stres olma her şey çok iyi olacak.
Dedikten sonra Taeyong odadan çıkmıştı.