ΗΛΕΚΤΡΑ:
****
[...]
'' Τι έγινε είστε καλά; '' είπα στα παιδιά καθώς κατέβαινα από την μηχανή.
'' Δεν θα το λεγα, οι αντίπαλοι μας....μας....έκαναν επίθεση '' απάντησε ο Πάνος τραυλίζοντας.
'' Η Αντιγόνη και η Λύδια τραυματίστηκαν '' είπε ένας άλλος.
'' Πάμε μέσα στο καταφύγιο όλοι. Γρήγορα! '' είπα.
Βάλαμε τα κορίτσια να ξαπλώσουν και αμέσως φέραμε το κουτάκι με τις πρώτες βοήθειες. Υπήρχε μια κοπέλα στην ομάδα μας όπου γνώριζε από αυτά, η Αντιγονη χτύπησε στο πόδι και η Λύδια στο χέρι όλοι είχαν πανικοβληθεί.
'' Ηλεκτρα πρέπει να τους μιλήσεις εσύ, να τους καθησυχάσεις αρχηγός τους είσαι '' μου είπε μια κοπέλα από το συμβούλιο.
'' Έχεις δίκιο ''
Τους μάζεψα όλους και αφού ανέβηκα σε μια καρέκλα άρχισα να φωνάζω...
'' ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΕ.......ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ, ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ! ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΤΕ....''
Όλοι φάνηκαν να πήραν δύναμη έστω και από αυτά τα λίγα λόγια. Ήμασταν δυνατή ομάδα δεν λέω, ποτέ δεν σταματήσαμε παρα τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε.
'' ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ '' φώναξε ένας.
'' ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ! '' είπε ένας άλλος.
'' ΝΑΙΙ! '' σηκώθηκαν έπειτα όλοι όρθια φωνάζοντας.
'' Αυτή είναι η ομάδα μου! '' αποκρίθηκα.
Κατέβηκα από την καρέκλα και κατευθύνθηκα προς τα παιδιά, φαινόταν πως είχαν ηρεμήσει για την ώρα. Δεν θα τους άφηνα έτσι. Έπρεπε να πάω και σπίτι είχε πάει αργά, και όσο σκέφτομαι ότι άφησα τον καημένο τον Γιώργο στο μαγαζί μόνο του εκνευρίζομαι. Να δω με τι μούτρα θα τον αντικρίσω....
'' Φιλια Ηλεκτρα! Ότι είναι θα σου πούμε ''
'' Έγινε! ''
αφού χαιρέτησα τα παιδιά κατέβηκα κάτω έβαλα το κράνος μου και ήμουν έτοιμη να φύγω....ώσπου στο βάθος του σκοτεινού στενού είδα ένα άσπρο φως, με τύφλωσε δεν ήξερα από που προερχόταν, ύστερα το άσπρο φως πολλαπλασιάστηκε από ένα πλέον ήταν τρία. Νομίζω ότι αρχίζω και τα χάνω.
YOU ARE READING
𝓜𝔂 𝓝𝓪𝓶𝓮 𝓲𝓼 𝓯𝓮𝓪𝓻⚡️
Teen Fiction• Η Ηλέκτρα μια σέξυ αναρχική μηχανόβια που δεν νοιάζεται για τίποτα, οξύθυμη και όλοι την φοβούνται. Της αρέσει ο κίνδυνος και πάντα πέρνει το ρίσκο για κάτι. Έχει πανέμορφα μάτια, γυμνασμένο σώμα και γωνίες. Δεν πιστεύει στην αγάπη..... • Ο Ερμή...