Adsız Bölüm 6

44 6 0
                                    

Yanımıza güler yüzlü bir adam yaklaştı. Tahminimce orta yaslardaydı. anneme yaklaşarak göz ucuyla süzdü.''merhaba ben baby okul müdürü'' dedi annem gülümseyerek ''merhaba bende katara. buda kızım theresa ama biz ona tessa diyoruz.'' beni theresa diye tanıtmasıldan nefret ediyordum. o yüzden gülümsemeyle yetindim. ''merhaba theresa-'' off nefret ediyorum bu isimden. '' pardon tessa'' diye düzeltti. Kızdığımı anlamış olmalıydı. '' önemli değil bende mennun oldum teşekkürler. '' dedim ve gülümsedim annem '' ben kayıt için gelmiştim. eğer uygunsa hemen halledelim '' dedi. baby eliyle okulu gözterip ''buyrun'' dedi. 

Annemle birlikte baby'i takit etmeye başlamıştık.okul gerçekten çok güzeldi ve açıkcası korktuğum kadar yoktu. kayıt işlerimiz bittikten sonra baby bana dönerek '' 15/H '' dedi ''ilk dersin edebiyat senle birlikte gelip seni sınıfa tanıştırmamı istermisin? '' başımı olumsuz anlamında sallayıp ''kendim hallederim teşekürler '' dedim ve annme el sallayarak sınıfıma doğru ilerledim . Kapıyı çalmadan önce üstümü başımı düzleyip derin bi nefes aldıktan sonra kapıyı tıklattım ve girdim. Anlamsız gözlerle bana bakan sınıf ve hoca dersi bolmüştü. '' Buyrun? '' dedi nazik bi şekilde 28-29 yaşlarındaki öğretmen.''  Şey...ben dersi böldüğüm için özür dilerim burda daha yeniyim... ve..'' gerçekten utanmıstım. '' tamam sorun değil geç bakalım boş bi sıraya'' dedi eliyle sınıfı gösteririken.

İlerde oturan siyah saçlı kızı gözüme kestirdim ve onun yanına oturdum.'' merhabaa'' dedi sesiz bir şekilde ben ona ''merhaba '' diye yanıt verdim . Gülümsede gerçekten çok güzeldi bende ona gülümseme ile karşılık verdim.

sonunda ders bitmişti. Yannımda kız bana dönerek '' benim adım katy '' dedi ve ufak bi tebessüm etti. '' bende tessa ama kısaca tess diyebilirsin.'' dedim ve bende gülümsedim '' güzel. o zaman tess bütün gün burda oturmak mı istersin yoksa benim gurulduyan karnımımı dinlemek istersin'' dedi ve yarım ağız güldü.

'' sanırım bıraz açıktım '' dedim ve '' hadi o zaman kafeterya'ya inlelim'' ,

''tamam''

kafeterya'ya  indiğimizde bir çift kahverengi gözleri gözlerimde buldum. gerçekten çok güzeldi hemde çoook. 

Haa o kim dersiniz şimdi. Bende tanımıyorum ama çok yakışıklı ondan emin olabilirsiniz.( .d.d.d )

YASAK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin