Merhaba benim adım Theresa . Ve ben Bir meleğim.
Ayaklarım toprağa temas ettiği an içimdeki sevinci ve heyecanı size anlatamam. Genelde hep bulutlara bastığım için biraz tuhaf hissetmiştim ama gene bu çok güzel bir duyguydu. Dünyaya annem ile birlikte gelmiştim. İlk günümde beni yalnız bırakmamasından dolayı ona ne kadar teşekkür etsem azdı. Annem Dünyaya bende bir iki yaş küçükken geldiğini söylediği an içim rahatlamıştı.
Annem Bulut ülkesinde tam olarak 195 yaşındaydı. Ama bu dünya için geçerli değil. Annemin dünya yaşı hesaplamalarımıza göre35’dı ve hayla çok güzeldi. Kızıl saçları , bembeyaz teni ve açık kahverengi gözleri onu çok güzel tamamlıyordu. Bu arada annemin adı katara. Dedem ona bu ismi vermesinin sebebi ay dolunayken doğmasıymış.
Ve ben theresa. Bana bu adı ise babam vermiş hasat zamanında doğduğum için. Adımın garip olduğunun farkındayım o yüzden kısaca tessa veya tess demelerini tercih ediyorum. Dünya yaşım 19’du ama Bulut ülkesinde 86 yaşındaydım. Kumral saçlarım ela gözlerim var. Tenimin beyaz olmasını ise annemden almışım.
Annemle hayla melektik ve bizi insanoğlu melekken göremezdi bu yüzden rahattık. Okulun arka bahçesine konduk. Ortalarda kimse görünmüyordu bu fırsattan yararlanıp İnsana Dönüşmeliydik.
Annem dönüştü ilk saçları hafif dalgalı ve hafif makyajı vardı. Üstündeki kırmızı elbise beyaz teni ile çok uyumluydu.
Bende dönüştüm . beyaz gömleğim ve hafif dalgalı saçlarımla gerçekten güzeldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK.
RomanceBir Melek Ve Şeytanın Aşkını Anlatan Hikaye. -Birbirlerini Çok Seviyorlar ama kaderleri Düşmen Olarak Yazıldığı İçin Bir Türlü Beraber Olamıyorlar. -Her Şeye Rağmen Aşları İçin Savaşıyorlar.