Medya: TESSA
Beni öpmüştü benii. Ne sanıyodu bu salak kendini ne cürretle öpmüstü beni.
"Sakin ol sadece bir öpücük "
Bunu bana sırıta sırıta söylemişti. Hiç umrunda deildi benim ne hissettiğim. Pisliğin tekiydi.
" Bıdaha sakın ama sakın karşıma cıkma. Sana yrmin ederim buna seni pişman ederim anladın mı beni ne yapacağım ve ne kadar güçlü olacağım hakkında bir bilgin yok gerizekalı. Aklın varsa bir daha bana yaklaşmazsın anladın mı. Cok ciddiyim."
Benim bit melek olduğumu bilse asla bu işe kalkışmazdı. Bir cevap vermeyince dudağımın kenarını kıvırıp
"Güzelll" diye fısıldadım.
Kapıyı acıp dişarı cıktım acık olan pencereye doğru bakıp
"Biraktığın için sağol. İyi akşamlar." dedim. Ama onun yüzünde o kadar dediklerimden etkilenmiş bir hal yoktu. Bu beni birazda olsa korkutmuştu.
Arkamı döndüm ve tavaş yavaş uzaklaşmaya başladım.
"Emin ol sende beni tanımıyosun ve buliyo musun bu söylediklerine seni pişman edeceğim. Buna emin olabilirsin küçük. Benim değil senin benden korkman lasım ve yerinde olsam geceleri rahat rahat uyumazdm. Çünkü hemen karşında olabilirim. Ve iyi akşamlar değil ben iyileri sevmem o yüzden o kelime bana uzak."
Diye seslendi. Buda neydi simdi. Resmen beni tehtit etmisti. Evet bende onu ettim ama onunki daha korkutucu geldi kulağıma. Ve son kelimesi geldi "ben iyileri sevmem o yüzden o kelime uzak bana"Hahh sevmezmişmiş. SALAK HERİF.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK.
RomanceBir Melek Ve Şeytanın Aşkını Anlatan Hikaye. -Birbirlerini Çok Seviyorlar ama kaderleri Düşmen Olarak Yazıldığı İçin Bir Türlü Beraber Olamıyorlar. -Her Şeye Rağmen Aşları İçin Savaşıyorlar.