Prológ☆

840 41 0
                                    

,,Musíš tam ísť!" kričal po mne v telefóne môj najlepší priateľ. ,,Ale keď ja neviem.." prepol som na reproduktor a sadol som si na posteľ. ,,Vieš! Pôjdeš tam s nami a bodka." neprestajne ma bloňdatý chlapec prehováral. ,,Fajn." pretočil som očami. ,,Za pól hodiny sme u teba." zrušil som hovor a podišiel som ku skrini. Vybral som z nej čierne nohavice a tričko rovnakej farby. Prehrabol som si vlasy a upravil sa v zrkadle. Povzdychol som si a svoje lenivé kroky som nasmeroval do malej predsiene v našom byte. Obul som si tenisky a sadol si na botník. Započul som dupot po schodoch a smiech mojej mladšej sestry. Behom sekundy sa objavila vo dverách s telefónom pri uchu. Celá ona.

,,Nehovor, že na tú párty ideš tiež." jej pohlad splynul ku mne. Len som mykol plecom a pozrel na hodinky. Vyšiel som von a oprel som sa o múr. Uvidel som prichádzať auto a v ňom sedel Niall. Nasadol som a pozdravil som sa. Niall šiel ako vždy šialene rýchlo.

Vystúpili sme pred menšou vilou v ktorej párty bola v plnom prúde. Spoločne sme vošli dnu a pozdravili sme sa s hostiteľkou- Perrie. ,,Bavte sa." otočila sa na opätku a zmyzla v dave ľudí. Chalani sa niekde roztrúsili tak som sa vydal do kuchyne. Vzal som si pohár s pivom a pomedzi ľudí som sa premiestnil do obývačky. Sadol som si na veľký gauč v tvare 'L'.

,,Poďme hrať fľašu!" zakričal už pripitý David. Stiahol ma na zem a s pár ľuďmi sme vytvorili kruh. Zatočil prázdnou fľašou. Jeden koniec padol na Davida a druhý na človeka sediaceho oproti. Zdvihol som hlavu a pozrel na neznámeho.

Bol nádherný. Havranie vlasy, olivová pleť, čokoládové oči a to telo.. ach.

Asi som sa zamiloval.

Dúfame, že sa vám prológ páčil :)
Za pár hviezdičiek pridáme prvú časť :3
Hope u like it

StylinsonXxxX and MalikXx

The First Moment♡ (Ziam Mayne)Where stories live. Discover now