,,Prepáč." zašepká mi do ucha a jemne ho zkusne.
Pobozkám ho a vyberiem sa do kuchyne. Započujem ako sa začnú Veronica a Zayn rozprávať. Veronica sa začne smiať. Pukám od žiarlivosti. Čudujem sa ako sa clovek môže tak rýchlo zamilovať.. a ešte takto.
*Zaynov pohľad*
,,Si dobrý herec." pozrie na mňa dievča, keď Liam zmyzne za rohom. ,,Eh?" nadvihnem obočie a nechápavo na ňu pozriem. ,,Predstieraš to?" napodobní môj pohľad. ,,Čo ako?" ,,Že máš rád môjho brata." otočí sa viac na mňa. ,,No.. j-ja.." začnem premýšľať nad odpoveďou, mal byť len ďalším na jednu noc, alebo kamarátom s výhodami. No.. nejak sa to zvrtlo. To jej povedať nemôžem, určite by mu to vytárala. Začal som ho mať rád a možno aj niečo viac. ,,Milujem ho. Skutočne." trošku sebavedomo som odpovedal. Začala sa smiať. Zhúlená zo včera. Stavil by som sa o čokoľvek.
Odvrátim pohľad a pozerám na prichádzajúceho Liama. Ukážem mu, nech si na mňa sadne a tak aj urobí. Zaborím hlavu do jeho krku a vdychujem jeho očarujúcu vôňu. Trošku sa na mne zavrtí. Vydýchnem mu do ucha a pritiahnem si ho viac k sebe. Urobí to znova, potichu vzdychnem a pobozkám ho na krk. Keď Veronica odvráti pohľad, Liam ma pobozká a strčí mi ruku do boxeriek. Vzdychnem mu do ucha.
,,Poďme hore." zašepkám mu vzrušene do ucha a zaťahám ho za vlasy.
Vezme ma na ruky a odnesie ma do spálne.Je to trošku kratšie, snáď to nevadí. :)
Novú časť sa pokúsime pridať čo najskôr.
Ďakujeme za všetky votes a komentáre. :3
Ste skvelí!
ESTÁS LEYENDO
The First Moment♡ (Ziam Mayne)
FanficStretli sa. Spoznali sa. Zamilovali sa. A čo bude ďalej?