,,Ja taký nie som."

628 45 2
                                    

,,Pravda alebo odvaha, Zayn?" spýtal sa ho Dávid. ,,Odvaha." odpovedal hrubým hlasom. ,,Zavri sa s Liamom v skrini a... "  vyhŕkol a nechápavo som na neho pozrel. ,,Fajn." vstal a podal mi ruku. Odkiaľ kurva vie, že som Liam ja? Podal som mu ju a ťahal ma ku skrini. Dávid nás do nej zamkol a počúval.

Zayn podišiel ku mne a nahol sa k môjmu uchu. Napäto som čakal čo urobí.

,,Ja taký nie som." pošepkal mi do ucha, dal mi ruky do zadných vreciek a stlačil mi zadok. Natlačil sa na mňa. Pozrel som naňho a prisal som sa mu na neodolateľné a mäkké pery..

***

,,Poďte von." zaklopal Dávid. Mal som pocit, že prešlo viac ako 10 minút ale neriešil som to. Všetci sa niekam rozpŕchli a fľaška sa už nehrala.

Vyšiel som von z veľkého domu a sadol si na schody. Vytiahol som si z vrecka cigarety a jednu ti zapálil. Po chvíli sa otvorili dvere a niekto vyšiel za mnou. ,,Niečo si si tam zabudol." prisadol si ku mne Zayn a podal mi môj mobil. Odložil som si ho a poďakoval som. ,,Niet za čo." usmial sa a vzal mi z úst cigaretu. Potiahol si z nej a potom ju odhodil. ,,Ideš sa so mnou prejsť?" ponúkol. ,,S tebou kamkoľvek." len sa usmial a natiahol ku mne ruku. Chytil som ju a pomohol mi vstať. Dal mi ju okolo pásu a vydal sa k parku..

Prepáčte, že je to také krátke :D
Hope u like it^^
Ďakujeme za hviezdičky pri prológu^^
Za pár hviezdičiek bude ďalšia časť :3

StylinsonXxxX and MalikXx

The First Moment♡ (Ziam Mayne)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant