,,Milujem ťa." vykĺzne mi z úst. Zayn otvorí jeho čokoládové oči a pozerá na mňa. Jeho prenikavý pohľad ma znervózňuje. Začervenám sa a odvrátim pohľad. Cítim ako na mňa stále pozerá. Akoby to robil už hodiny. Pozriem mu do očí a on sa usmeje. ,,Aj ja teba." povie a prisaje sa mi na pery. Neskryjem úsmev a obímem ho.
,,Smiem ti urobiť raňajky?" usmejem sa na Zeeho. ,,Smieš." len sa zasmeje a pustí ma. Vstanem z perinového kráľovstva a odkráčam do kuchyne. Na čarovnom prístroji menom mobil si nájdem recept na palacinky, pripravím podľa neho suroviny a urobím cesto. Pripravím panvicu, na ktorú nalejem olej a vylejem cesto. Po chvíli palacinku obrátim. Takto to pokračuje, pokiaľ nedorobím poslednú. Pripravím to, spravím kakao a vynesiem to na malej tácke hore.
Vojdem do izby a uvidím, ako si môj priateľ spokojne odfukuje. Pousmejem sa a položím jedlo na nočný stolík. Sadnem si k nemu na postel, natiahnem sa a dám mu pusu. Zažmurká a jeho pohľad splynie na mňa. ,,Poď papať." usmejem sa. Vstane a oprie sa o čelo postele. Vezmem tácku a vystriem jej nožičky, položím to pred neho a vezmem si svoj hrnček s kakaom. ,,Je to výborné." usmeje sa keď si dá do úst prvé sústo. Tiež sa usmejem a spokojne popíjam svoje kakao.
,,Ďakujem." sladko sa usmeje, keď doje 'luxusné' raňajky odomňa. Pritiahne si ma a pobozká ma. ,,Odnesiem to." pousmejem sa a vezmem špinavý riad. Odnesiem ho do umývačky riadu v kuchyni a zvalím svoj lenivý zadok na pohodlný gauč. Zapnem si telku a začnem pozerať Spongeboba. Je to strašné, keď cez deň nejde žiadna komédia. Štve ma to. Viac, než ma štve Veronica.
Z 'premýšľania' ma vytrhne hnusný zvonček. Pribehnem k dverám a otvorím ich. Rony. Moja sestra. Bývam len s ňou. Je to výhodné, aj keď, radšej by som býval sám.. sám so Zaynom. Oh, áno.
,,Čau, zaľúbenec!" skrýkne. Asi sa mi už zdravila. ,,Nehuč, krava!" poviem tónom rovnakým ako ona. ,,Opicu máš? Daj si prášky, idiot." zasmeje sa a hodí sa na gauč. ,,Nemám. Len proste nehuč. Máš otravný hlas." pretočím očami. ,,Má pekný hlas." obíme ma zo zadu Zayn. ,,Čauko," zasmeje sa otrava, ,,a díky." ,,Nemáš začo, kočka." žmurkne na ňu a ona sa začervená. Pretočím očami a vymotám sa z jeho objatia. Nadvihne obočie, tak po ňom zopakujem. Pritiahne si ma a pobozká ma.
,,Prepáč." zašepká mi do ucha a jemne ho zkusne.
Ďakujeme, za všetky votes pri predchádzajúcej časti. :3
Dúfame, že sa vám zapáči aj táto, nevedeli sme ju ukončiť. :D
V médiách máte fotku Rony teda Veronici, Liamovej sestry. :)-Malik and Stylinson Xx
ESTÁS LEYENDO
The First Moment♡ (Ziam Mayne)
FanficStretli sa. Spoznali sa. Zamilovali sa. A čo bude ďalej?