Tepki 10

185 12 13
                                    

Tepki: Onlar uyurken gizlice odalarına gidip tüm kıyafetlerini alıp saklayıp onun yerine hizmetçi kıyafeti koysak tepkileri. (hani anime boysların maid dress versionlarındaki varya bayan hizmetçi kıyafeti hah onlardan koyuyoruz dolaplarına)

Slenderman: *Hizmetçi kıyafeti ile aşağıya iner* BENİM KIYAFETLERİM NERDE?!

Splonderman: *Hizmetçi kıyafetlerini giymek yerine odasından seslenir* Acaba benim kıyafetlerimi kim sakladı gerçekten çok iyi bir şaka lütfen geri getirin.

Trenderman: *Hizmetçi kıyafetlerine bir bakar, ve beğenmez. Kıyafeti parçalar ve baştan aşağıya daha güzel bir hizmetçi kıyafeti diker ve yanınıza gelir.* O kıyafetleri kim koydu bilmiyorum ama gerçekten tam bir paçoz. Gerçek moda budur. *Model gibi davrandı.*

Tenderman: *Kıyafetleri giydi mecburen ve hemen abisinin odasına gidip onun kıyafetlerinden giydi.*

Offenderman: *Hizmetçi kıyafetini hemen giydi ve aşağıya indi.* Söylemenize gerek yok ne kadar mükemmel göründüğümü biliyorum. (Evet mükemmmel ötesi s- yani yakışmış *yazar kalp krizinden ölür*)

Jeff the Killer: *Mecburen giydi ve aşağıya indi.* Kıyafetlerimi hangi piç aldıysa geri versin. BU NE LAN?! (Yakıştı sana Jeff.)

Homidical Liu: *kıpkırmızı bir şekilde giydi ve hemen aşağıya indi. Daha doğrusu merdivenlerden eğildi ve seslendi.* H-hey benim kı-kıyafetlerim nerde?

Lauging Jack: *Kıyafetleri giydi ve aşağıya indi koltuğa oturdu.* Benim haricimde gülenin içini şekerle doldurup yerim HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH.

Eyeless Jack: *Giydi aşağıya indi size döndü ve*Yaw bari en azından böbrek desenli bi kıyafet verseydin bu çok sade. (Pişt yakuşuklu ben sana alırım böbrek desenli no problem)

Jason the Toymaker:*Giydi ve aşağıya indi. * Biliyorum böylede mükemmel görünüyorum. Yanlız Offendy bana biraz daha öyle bakarsan senden oyuncak yaparım.

Puppeter:*Mecburan giydi merdivenlerden inmeden sizi iple yakaladı ve*Hemen bana benim kıyafetlerimi geri ver bunu senin yapdığını biliyorum.(Ama sana çok yakıştı)

Hoodie: *Silahı ile kapınıza ateş etti hizmetçi kıyafeti ile* Hemen lanet kıyafetlerimi geri ver. (Hmmm hayır)

Masky:(Hoodie ile aynı) (ama bunada kıyafetlerini vermem)

Sally: *Buna yaparsan Slendy sana o kıyafeti giydirir Offendy nin elinede verir. Yada 2. İhtimal sizde giyer ve* Biiiiiiiiz m0kemmel prenses hizmetçileriiiiz.

Ticci Toby: *Sende oda giydi gözünüze göslük taktınız ve aşağıya indiniz. * Evet biliyorum, harika görünüyoruz.

Ben Drowned:*Domates gibi olup sizin yanınıza geldi* Kıyafetlerimi verirmisin yoksa ben sana elektrikmi veririm? (Ben elektrik aldım bile güzelim)

Bloody Painter:*Giydi ve aşağıya inip sizin yanınıza geldi*Benimle geliyorsun *Sizi kolundan tuttu ve odasına götürdü. Sakladığı kıyafetlerini giyip size hizmetçi kıyafetlerini giydirdi.* Evet mükemmel şimdi poz ver seni çizeyim ya da senin güzel kanından bir boya yapıyım. (Bak Helen bence sen giy ben seni çiziyim ;D)

Dr. Smile:*Giydi ve*Yeni hastamı buldum *dedi sıçtınız yardım için yazarınız herzaman burda*

Red Angel(Ray): *Giydi ve etek kısmını iyice yukarı çekti aşağıya indi ve bacaklarını sergiliyerek* S/a güzelim bana öncedende söyliyebilirsin. Offendy uzak dur.(Öhön öhöm sizi kolunuzdan odasına götürecektiki Offendy sizi tuttu sonra Slenderman gelip sizi kurtardı)

Creepypasta Tepki UwUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin