Tepki 7

188 12 16
                                    

Tepki: Offenderman ile sevgili şakası yapsak tepkileri. (Eeeeeeee kesinlikle offendy manyağı bir insan değilim no)

Slenderman: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?!*Bayıldı ayılınca şaka olduğunu öğrenince Offendy ile sizi terlikle kovaladı*

Splonderman: ......omg (şokta)

Trenderman: İnanamıyorum 2 paçoz. Ay bana bişeyler oluyo ayy hala paçozlar. *Kıyamam buda bayıldı bu paçozluğu kaldıramadı*

Tenderman: .........................................*(o-o) aynen bu şekilde bakıyor olucaktı tabi gözleri olsaydı*

Offenderman:*Kulağına eğilir ve* Sanırım sonumuz geldi. (Ben varken değil canim)*yazardan Offendy'e piç smile*

Jeff the Killer:......şimdi sen bu sapıkla çıkıyon.*sen onaylarsın* LAN SAPIK DİYOM SAPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK (Sanki sen meleksin Jeff)

Homidical Liu: ........S/a kafanı bir yere vurmadın dimi. *Sully kontrolü ele alır* YOKSA BU SAPIK SENİ TEHTİD Mİ ETTİ ?!

Lauging Jack:.....hahahahahha.......HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHAHHAHA İYİ ŞA- ŞAKAYDI HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA *yemedi şirefsüz* 

Eyeless Jack:........acaba seni dr. smile götürüp beyni naklimi yaptırsak.

Jason the Toymaker: ..........sen.......malsın. Yani benim gibi bir mükemmellik varken.*sen şaka olduğunu söylersin kızarır* d-dalga geçiyordum seni aptal ezik.

Puppeter: ...........................................malsın *dedi ve gitti*

Hoodie: *sesi titrer bir şekilde* n-ne? *sen bir şaka olduğunu söylersin* YAW Bİ SİKTİRİN GİDİN (oyyy yeyim şeniiiiiiiiiiiiiiiii)

Masky: O kadar malamı benziyom hergün Offendy den ve Ray' dan kaçan sen Offendy le sew olcan. Güldürme beni. (Masky zekana düşüyorum. (*-*))

Sally: SLENDY OFFENDY'LE S/A APLA SEVGİLİ OLMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUŞ *sizi ispiyonladı*

Ticci Toby: hahahhhaha...........güzel şakayda kanka. *şaka değil dersiniz* *Sizi omzuna atar ve koşmaya başlar* KANKAMI ÖLSEMDE O SAPIĞIN ELİNE BIRAKMAM!!!!!

Ben Drowned: he he evet evet... Bi dakke NE?! *Şok oldu şaka olduğunu öğrensede şoku kolay kolay atlatamadı.*

Blody Painter: S/a şuan nasıl hissettiğimi bilmek ister misin? *siz kafanızı onaylar bir şekilde sallarsınız* *Fırça ile tuvaline ağlayan güz çizer* aynen böyle hissediyorum. *şaka olduğunu öğrenince bir kaç gün yüzünüze bile bakmaz* (Beraber resim çizelim mi yakuşuklu morelin yerine gelir uwu)

Dr. Smiley: ........sen kesin kafanı bi yere vurdun S/a sen ölsen Offendy le çıkmazsın.

Candy Pop: *Tokmağıyla hemen yanınızdaki duvara vurur ve sizde irkilirsiniz* Tamamdır anlaşılan kendine geldin. :)

Ren Angel(Ray): Yani ben dururken gittin Offendy'e yazıklar olsun püüüü. (Excuse me what the f......)

Alın bakem yeni bölüm uwuuuuuuuuuuuu


Creepypasta Tepki UwUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin