Tepki 3

252 16 14
                                    

Tepki: Onlarla çok tatlı bir şekilde sesimizi değiştirerek konuşsak.

Slenderman: Ayy çok tatlı. Neyse bu tatlılığını düşmanları kandırma konusunda da kullanabiliriz sen onları oyalarken bizde....*Hemen konuyu işe bağladı*(Niden yaaaaaa)

Splendorman: Çok tatlı. *Gülümsemekten yüzü şişti*

Trenderman: Tatlı davranman paçoz olduğun gerçeğini değiştirmez.( Kırıcı ama tatlı ehehehheheh)

Tenderman: *Gizlice gülümsedi ve sessizliğini bozmadan gitti* (Yazar: Ama şen çok dadlusun ya, Offenderman: Peki ben, Yazar: Sensiz olurmu hiiiç eheheh)

Offenderman: Bu tatlı yönünü yatak odamda da gösterebilirsin. (İşin gücün yatak odası zaten)

Jeff the Killer: Ağızlarını kessem sence de daha tatlı olmaz mısın? (Uzat dur ulen)

Homidical Liu: Tatlı bulduğu için birazcık utandı.

Lauging Jack: AHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAHHA ÇOK TATLI AHAHAHHAHAAHAHHA *Şeker uzattı*

Eyeless Jack: Böbreklerin gibi tatlısın uwuuuu. (Excuse me what f-)

Jason the Toymaker: *kızarır* B-ben daha tatlıyım hıh(!)

Puppeteer: *Sana boş boş baktı ve odasına gitti* (şuan feels geçiriyor ehuehuehueuehuehuehu)

Hoodie: *Siz konuşunca maskesinin altında kızardı ve odasına gitti* (Maskesi var diye biliyorum UwU)

Masky: *Size boş boş baktı ve gitti* (Tam bir odun)

Sally: * siz öyle yapınca onunda sesi zaten tatlı olduğu için beraber tatlı tatlı konuşarak gezdiniz.

Ticci Toby: *Tam size çok tatlı konuştuğunuzu söyliyecektiki Clockworkun korkunç bakışlarına maruz kaldı* (Kız Clockwork söylesi-*Clockwork yazara aynı bakışları atar* Y-yani şey demek istedim haklısın tabiii)

Ben Drowned: S/a oyun oynuyorum şuan değil.

Bloody Painter: *Sana "amacın ne" bakışık attı ve odasına gitti*(Kızarmıştır kesin jıhforsjngvfj)

Dr. Smile: *Sen Sally ile tatlı talı konuşup gittikten sonra yüzündeki gülümseme büyüdü*

Red Angel: *Yanağına bir öpücük kondurdu veeee* *piç smile*





Creepypasta Tepki UwUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin