𝙸𝚗𝚝𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚏 𝙼𝚎!

5.3K 98 1
                                    


𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 ! 𝚖𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 Writesoftheboredom 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚖𝚢 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚏𝚊𝚗𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚘𝚏 "𝐁𝐓𝐒 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫" 𝚊𝚗𝚍 𝚒 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚒𝚖 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚗𝚎𝚠𝚋𝚒𝚎 𝚊𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛 𝚙𝚕𝚜 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚒𝚏 𝚒 𝚍𝚘 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚖𝚖𝚊𝚛 𝚎𝚛𝚛𝚘𝚛𝚜 :)

• 𝐈 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐧 𝐬𝐭𝐞𝐚𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐫 𝐜𝐨𝐩𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐢 𝐝𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞 , 𝐞𝐟𝐟𝐨𝐫𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐫𝐝𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐢𝐦 𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐛𝐮𝐬𝐲 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧.

𝐌𝐎𝐒𝐓 𝐎𝐅 𝐀𝐋𝐋 𝐈𝐌 𝐀𝐋𝐑𝐄𝐀𝐃𝐘 𝐓𝐇𝐀𝐍𝐊 𝐘𝐎𝐔 𝐅𝐎𝐑 𝐓𝐇𝐄 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐎𝐅 𝐆𝐎𝐃 𝐈𝐅 𝐘𝐎𝐔 𝐑𝐄𝐀𝐃 𝐌𝐘 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘 𝐀𝐍𝐃 𝐄𝐍𝐉𝐎𝐘 𝐈𝐓 𝐈 𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐌𝐈𝐍𝐃 𝐈𝐅 𝐘𝐎𝐔 𝐖𝐎𝐔𝐋𝐃 𝐋𝐄𝐀𝐕𝐄 𝐂𝐎𝐌𝐌𝐄𝐍𝐓𝐒 𝐀𝐍𝐃 𝐒𝐔𝐆𝐆𝐄𝐒𝐓𝐈𝐎𝐍𝐒 𝐓𝐎 𝐌𝐘 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘 𝐈𝐃 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐓𝐎 𝐓𝐀𝐊𝐄 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐒𝐈𝐃𝐄𝐒 𝐀𝐍𝐃 𝐎𝐏𝐈𝐍𝐈𝐎𝐍𝐒 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐘𝐎𝐔 𝐀𝐍𝐃 𝐄𝐍𝐉𝐎𝐘 𝐓𝐇𝐄 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘 ^,^ </3

𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚒𝚗𝚜 𝚖𝚊𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚕𝚊𝚗𝚐𝚞𝚊𝚐𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚙𝚕𝚜 𝚋𝚎 𝚊𝚠𝚊𝚛𝚎.

-----

𝙲𝙾𝙿𝚈 𝚁𝙸𝙶𝙷𝚃𝚂
 

  "𝚆𝚁𝙸𝚃𝙴𝚂𝙾𝙵𝚃𝙷𝙴𝙱𝙾𝚁𝙴𝙳𝙾𝙼"

I am not affiliated with BTS or BIGHIT  in anyway

This book is work of fiction.
the names, characters,,
places and incidents are products of the writers imagination or have been used fictiously and are not construted as real. any resemblance to persons, living or dead, actual events, locations nor organizations are entirely coincidential.

All rights are reserved. no part of this book may be used or reproduced in any manner whatsoever without written from the writers permission.

.
.
.
.
INTRODUCTION OF CHARACTERS:

𝐁𝐚𝐞𝐤 𝐘/𝐧 - 23 𝐲𝐫𝐬 𝐨𝐥𝐝 , 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐞 , 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭 , 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐚𝐭 Busan  𝐧𝐨𝐰 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐚𝐭 Seoul.
(𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒑𝒐𝒓𝒕𝒓𝒂𝒕𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒉𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒈𝒐𝒏𝒏𝐚 𝒑𝒖𝒕 𝒎𝒊𝒏𝒆 :>)

𝐁𝐭𝐬 𝐌𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐬 -

𝐊𝐢𝐦 𝐬𝐞𝐨𝐤𝐣𝐢𝐧 ( 𝒋𝒊𝒏)
𝐌𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐨𝐧𝐠𝐢 (𝒔𝒖𝒈𝒂,𝒚𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊)
𝐉𝐮𝐧𝐠 𝐡𝐨𝐬𝐞𝐨𝐤 (𝑱𝒉𝒐𝒑𝒆 , 𝒉𝒐𝒃𝒊)
𝐊𝐢𝐦 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧 ( 𝑱𝒐𝒐𝒏)
𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 (𝑽, 𝒕𝒂𝒆 - 𝒕𝒂𝒆)
𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 (𝒄𝒉𝒊𝒎)
𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐣𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 (𝒌𝒐𝒐𝒌,𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆,𝒋𝒌)

: ⁱ ᵖᵘᵗ ᵗʰᵉ ᵐᵉᵐᵇᵉʳˢ ⁿⁱᶜᵏⁿᵃᵐᵉˢ ˢᵒ ʸᵒᵘ ʷᵒⁿᵗ ᵍᵉᵗ ᶜᵒⁿᶠᵘˢᵉ ʷʰᵉⁿ ʸᵒᵘ ʳᵉᵃd ᵗʰᵉ ˢᵗᵒʳʸ

𝐁𝐚𝐞𝐤 Minji- 𝐘/𝐧'𝐬 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 (𝐢𝐥𝐥 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐞𝐡𝐞𝐡𝐞𝐡𝐞𝐡)

𝐂𝐡𝐚 𝐄𝐮𝐧 𝐒𝐚𝐧𝐠 - 𝐲/𝐧'𝐬 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝𝐡𝐨𝐨𝐝 𝐛𝐞𝐬𝐭𝐢𝐞

...............................................................

:𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘬𝘰𝘳𝘦𝘢𝘯 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘧𝘶𝘯 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 . 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘭𝘺𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘴 𝘢 𝘵𝘳𝘢𝘯𝘴𝘭𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦 . 𝘐 𝘥𝘪𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘢𝘥𝘥 𝘪𝘵 𝘴𝘰 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘭𝘦𝘢𝘳𝘯 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘬𝘰𝘳𝘦𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘴𝘰𝘰𝘰𝘰𝘰 𝘺𝘦𝘢𝘩 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘧𝘶𝘯 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 !!!!!

Written: 06/01/21
Published: 07/04/21

𝙻𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝙼𝚒𝚜𝚜 𝚓𝚊𝚗𝚒𝚝𝚘𝚛Where stories live. Discover now