capitolul 25

66 8 0
                                    

Lupta

Inu s-a aliat cu fratele sau.Erau gata sa o infrunte pe Hashura.Se antrenau din greu.Norii se intunecara.erau gata de lupta.Inu a lasat-o pe Kagome in cabanasi I-a lasat kimonul sau.

-Sa ai griga de tine,Inuyasha.

Atata timp cat tu esti bine voi lupta impecabil .

Hashura ii batea mar si le umbla prin minti pentru ai demoraliza.Kagura privea totul din umbra.Toti erau impanyiti in sange.Hashura ii lua pe sus si ii dadea de pamant si tot asa.Lui Sango ii era rau.Inaite de a lesina putu spune un cuvant *Houshi-sama*.Inuyasha era pe jumatate lesinat insa putu vorbi cu ultimele puteri cu fratele sau.

-Frate,suntem pierduti!Nu o putem invinge pe Hashura.Toti inafara de noi doi au lesinat de la atata pierdere de sange.

-Trebuie sa putem face ceva pentru Kikio...pentru Kagome...

Aparu din senin o miko(a mai aparut in poveste cand a spus ca Kagome nu va muri )care spuse:

-Fiica mea de ce faciatat rau cu puterile tale cand aiputea sa ajuti cu ele?

Hashura cazu la pamant.Mama sa o lua si-i povesti tot adevarul.Kagura fugi si isi dadu seama ca acestaera in un plan esuat.Hashura ii vindeca pe toti in afara de Inuyasha care nu putea fi vindecat.

-Imi pare rau,nu mai am destula putere sa il vindec si pe el...e prea grav ranit.

Miroku si Seshy l-au luat si l-au dus in cabana la Kagome pentru ai trata ranile.

inuyashaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum