capitolul 39

85 4 0
                                    


Viata lui Kikio si viata lui Maya

inu:Of Kagome...nu trebuie sa plangi tu nu ai nici o vina.Eu m-am indragostit de tine si in plus am facut asta dupa ce Kikio a murit.

kag:Inu, vreau sa-mi spui tot ce sti despre Kikio.

inu:Chiar vrei sa sti tot?

kag:Da,vreau spune.

inu: De cand era mica Kiko avea puteri foarte mari de miko, era puternica si speciala, toti credeau despre ea ca era Maya cea mai puternica miko existibila. Kaede o vedea ca pe un idol si o urma in tot ce facea. Kikio si-a dedicat viata lupti impotrva raului, a avut multi dusmani si a dobandit multa tristete in viata. Parinti ei si a lui Kaede au fost o miko foarte puternica si un semi-demon ce a fost omorat de Reikotsu. Kikio a invatat sa lupte cu fortele malefice, dar a fost blestemata ca atunci cand se va indragosti va muri. Si asa s-a si intamplat. Restul povesti o sti.

kag:Si ce se va intampla cu Kikio acum.

inu:Kikio e in iad si ma doare sa stiu asta dar nu am ce face.....

kag:Dar,Maya, ea a avut tot o viata asa de grea?

inu: Maya a fost o fata cu parul galben,ochi movi si o putere imensa. Viata ei a fost un cosmar, tatal ei era betivan so o batea mereu. Ea a purificat de multe ori sufletele oamenilor. La varsta de 14 ani le-a impiedicat pe Mado si pe Mido sa se mai lupte pentru giuvaier.

Flashback

ma:Nu vei reusi sa ne opresti.

mi:Nu incerca suntem prea puternice, te rog nu vreau sa-ti facem rau.

maya:Giuvaierul va fi inegrit si eu nu vrea, prefer sa nu mai existati nici eu nici voi decat sa se intample asta, spuse cu o voce cristalina ca unui intelep.Imi voi pune sufletul in sageata si vom muri toate 3.

Toate au murit dupa cum a spus Maya.

END OF FLASHBACK

kag: Inuyasha, oare de ce a vrut Kikio ca pe copilul nostru sa o cheme Maya?

inu:Nu stiu...

Inuyash isi rezema capul pe burta lui Kagome care era in luna a 5-cea si spuse:

-Sper sa fie baiat, am o impresie vaga ca daca va fi fata va fi de rau.

Inu ii mangaie cu grija burtica lui Kagome care crescuse cat de cat. Kagome schita un zambet desi era trista.

inu:Trebuie neaparat sa mergi in lumea ta daca Naraku afla ca esti insarcinata te va face sa pierzi copilul.

kag:Da,duma acasa.

Inu fi mirat ca sotia lui il asculta. In seara aia era luna plina si Kagome observa dupa ce Inu o lasase acasa.

Copilul lui Inuyasha si a lui Kagome

Kagome ajunsese in a 9-a luna si Inuyasha s-a dus sa o viziteze. A intrat in camera insa mirosul ei era slab fata de celelalte dati cand venise. Cobori si il gasi pe Souta jucanduse cu Buyo. Souta se mai maturizase un pic. Avea acum 11 ani.

-Inuyasha, Kagome e la spital, a nascut.

-Pustiule, da-mi repede o sapca.

Inuyasha fugi la spital cat putu de repede, ajuns acolo a intrebat de Kagome Higermoni.( loooool)

-Imi pare rau dar nu exista nici o Kagome Higurmoni.

-E imposibil, sotia mea e aici. Asa mi-a spus frate-su.

-Domnule...Higurmoni va asigur ca nu avem o pacienta cu numele asta.

-Mai verificati o data, va rog!

-V-am mai spus, singura Kagome din spital este Kagome Higurashi.

-Pai da, pe ea o caut.

-Of Doamne, saptamana asta au venit numai ciudati pe aici. Salonul 404.

Inuyasha a fugit la Kagome. A intrat si a gasit-o alaptand. S-a inrosit un pic la fata dar a intrat. S-a apropia si a vazut ca avea o fetita ce semana cu un inger, avea parul scurtut dar se putea obseva ca e blond. Si avea niste ochi albastri.

-Kagome...

-Ce e?

-Dar, copilul asta e al nostru?

-nu fi prostut, sigur ca da...

-Pai si de ce nu seamana cu nici unul dintre noi.

Inuyasha privi mai atent si observa ca acel copilas semana cu Maya. Si dupa ce gandi profund isi dadu seama ca e posibil sa fie reincarnarea ei.

Bucuria de a fi parinte

Kag si Inu erau niste parinti minunati. Kagome, cand era obosita adormea, iar Inu o culca pe Maya. Erau asa bucurosi sa o vada crescand. Maya era rodul iubiri lor. Maya era o fetita foarte dragalasa si la varsta de 6 luni incepuse sa vorbeasca "Mama...Tata...va ubec". Kagome si Inuyasha erau foarte fericiti si uitasera de era feudala. Miroku si Sango venisera si ei in era lui Kagome si erau fericiti ca aveau un baietel asemanator lui Miroku: Shan.

Ayame avea tripleti cu Kouga si traiau fericiti in barlogul lupilor. De Kikio nu s-a mai auzit nimic si ni ci de sora ei ,Kaede. Sessy l-a invins pe Naraku si incarnarile sale au fugit. Kohaku isi revenise si locuia alaturi de Sango si de Miroku. Si cam asta e povestea lui Inuyasha si a lui Kagome

inuyashaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum