Şansımız var mı?

1.1K 53 0
                                    

Sera; Ne demek geliyorum
Gelme kapıyı açman

Gözdem; Geldim bile kapıdayım
İnanmazsan bak

Sera; Oha cidden gelmişsin
Niye geldin ki
Sevgilin kızmasın

Gözdem; O benim sevgilim değil
Çoktan ayrıldık.
Ve lütfen şu hava soğuk donarım bak diyaloğunu kurdutma bana hemen aç
Hadi açıklamam gereken bir şey var

    Tam bu esnada kapı sesi duyuldu Sera kapıyı açmıştı "Içeri gel" Gözdem içeri girdi biraz heyecanlıydı sevdiği kızın evine ilk defa geliyordu ve evi çok güzeldi sonra Sera'nın ne bakıyorsun otursama demesiyle oturmuş ve uzun konuşmasına başlamıştı "Nerdem başlasam nasıl anlatsam bilmiyorum o yüzden çok karmaşık anlatıcam umarım anlarsın bana ilk yazdığın zamanlarda ne hissettiğimi ikimizde biliyoruz o yüzden orayı atlıyorum ama bir ay önceki son konuşmamızı hatırlıyor musun orda bana seni seviyorum dediğimde ne hissettiğimi sormuştun sonra bana yoksa duygularını şaka yoluyla mı anlatıyorsun diye falan sormuştun hani " Sera kafasını salladı ve "Evet " dedi Gözdem devam ederek "Işte o gün doğru tahmin ettin ben gerçekten duygularımı o şekilde anlatmaya çalışıyordum ama farkında bile değildim farkına vardığımda hep geçiştirdim kabul etmedim eski sevgilime dönme konusunda da bu yüzden kararsızdım ona döndükten sonrada pişman oldum zaten hiç mutlu değildim, hayatımın tüm renkleri gitmişti ve sanki o kadar insan içinde yanlızdım her şeyde ilk aklıma gelen sendin hep sana mesaj atmak için telefonumu elime alıp geri bırakıyordum oturup herşeyi düşündüm ve işte o zaman herşey yavaş yavaş oturmaya başladı önce sevgilimle konuştum ve ayrıldım sonra sana yazacaktım ama sen... işte o postu paylaştın arkadaşlarında sevgili fln yazınca yanlış anladım ve bu yüzden sana bir şey söylemedim ama şimdi söyleyebilirim ben se seviyorum Sera başkasını değil, hayatımda senin olmanı istiyorum hala şansım var mı"
Sera şaşırmıştı ama hala aklında soru işareti vardı ve bu sefer çekinmeden sordu "Sonra kararını ne değiştirdi peki" Gözdem derin bir nefes alarak cevapladı "Arkadaşın Nehir benimle konuştu " dedi ve tüm mesajları gösterdi ardından tekrar sordu "Bir şansımız var mı"

GirlxGirl ||Texting||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin