Začátek Všeho

31 2 0
                                    

Pepřka: Vzbudil jsem se jako každé ráno, převlekl jsem se s pyžama, udělal si snídani, vyčistil zuby... Normální ráno. Každopádně jsem se oblékl vzal tašku a šel do školy. Začala hodina, přišel učitel a povídá: "Chtěl bych vám představit nového spolužáka" přemýšlel jsem jak by mohl vypadat a nebo dokonce jestli to není známý, nakonec nový žák vešel do třídy, byl docela hezký s brýlemi, učitel řekl: "přivítejte Tamera!" Tamer se nám pak představil a šel si sednout, viděl že jediné místo je které je volné je u mě, tak si sedl ke mě. Skončila hodina a já jsem se s ním snažil navázat komunikaci "Vítej teda... Tamere..." Tamer mi odpověděl "Jo dík, heh..." pak mě napadl nápad jestli bych ho někdy nepozval domů.

Tamer: Hned co jsem vešel do třídy jsem uviděl jsem si sedl vedle Pepřky, docela pěkný kluk, povídali jsme si do konce přestávky, je sním velká sranda, můžu říct že na první den školy jsem si našel nového kamaráda, teď jenom jestli se s kamarádím s celou třídou.

Pepřka: skončila hodina a my jsme se zase vykecávali s Tamerem, jelikož už jsme se tak trochu "poznali" tak jsme si udělali takový ten svůj humor co pochopili jen my dva. Počkám si na konec hodiny a zeptám se ho jestli nechce jít ke mne.

Po dlouhé době skončila škola a Tamer už vycházel ze třídy, Pepřka nestíhal si uklidit věci aby ho stihnul

Pepřka: Uklízel jsem si věci do aktovky a Tamer už vycházel ze třídy stíhal jsem jen tak tak, když jsem vyšel do chodby tak Tamer už scházel ze schod dolů, snažil jsem se rychlostí světla obléct ale než jsem to stihnul Tamer už jel dávno autem domů

 Pokračování Příště

Tamer x PepřekKde žijí příběhy. Začni objevovat