Κωνσταντινος POV

73 5 1
                                    

1 ωρα πριν

Μολις ξυπνησα και ο πατερας μου με εχει πριξει να παμε για ψαρεμα. Τι δε καταλαβαινει απο το «θελω να κατσω σπιτι να ντυθω cat boy» ; Ποσο δυσκολο του ειναι πια....

Αλλη ορεξη δεν ειχα να κυνηγαω σαλαμανδρες με εναν 46αρη δημοσιο υπαληλλο που δουλευει στο σουπερ μαρκετ της γειτονιας ως κοφτης σαλαμιου.

———

Εδω στο δασος εχει πολλα κουνουπια
Ποσο μου τη σπανε τα κουνουπια

Αχ μακαρι να μπορουσα με μια κλανια να τα μετατρεψω ολα σε νεραιδουλες. Ναι νεραιδουλες.

——-

Ο πατερας μου καθεται εδω και μια ωρα και περιμενει να πιασει τιποτα. Σε αντιθεση με αυτον που δεν εχει δει προκοπη, βλεπω εγώ.

Στον διπλανο μας βραχο καθεται ενας κοντος τυπος. Τι; Τι κανει ;!
Εβγαλε τη μπλουζα του και βουτιξε μεσα στην λιμνη
Ε δε θα το αντεξω αυτο. Βλεπω καποιο ονειρο.
Το γελιο του ακουγεται σαν ονειρο μεσα στο δασος. Σαν μελωδία σειρήνας.

Θα μπορουσαμε κάλλιστα να ειμαστε ο Αχιλλεας και ο Πατροκλος. Χωρις βεβαια να πεθανει κανεις απο τους δυο.

Πρεπει καπως να κανω κινηση αλλα ... πως;

Αλι αλι και τρισαλι! Θεε μου Μαντ Κλιπ βοηθησε με σε αυτη τη δυσκολη στιγμη!

Εκεινη τη στιγμη μια μεγαλη ηλιαχτιδα προσγειώθηκε στο προσωπο του Κωνσταντινου. Απο τα χρυσοστολιστα συννεφα κατεβηκε ο Μαντ Κλιπ με μουσικη υποκρουση το Hustla.

«Ω μεγα Μαντ Κλιπ , τι με συμβουλευεις να κανω;» ειπε ο Κωνσταντινος έχοντας πεσει στα γονατα του

«Τιποτα τεκνον μου περα απο το να μου τραπαρεις» απαντησε ο Θεος

«Εμμμ... νταξει. Εμ, σε γνωριιιιζω απο τη κοψη του σπαθιου τη τρομερη! Σε γνωριιιιζω απο την οψη που με μιααα με τραει τη γη! Απ τα κοκκαλα βγαλμενοι των ελληνων τα ιερα! Κ σαν πρωρα ανδριωμενοι χαιρε ω χαιρε ελευθερια!»

«Με συγκινησες ρε παπαρα Κωστα. Τωρα ολα καλα θα πανε αν πιστευεις στον εαυτο σου κ στα δυσκολα»

και ετσι ο Μαντ Κλιπ εφυγε παλι μεσα στα συννεφα

«Ωραια , το χω» ειπε ο Κωνσταντινος κ εκανε τη μεγαλυτερη μαλακια που μπορουσε να κανει

Όταν ο κόσμος ήταν σε καραντίνα, εμείς ψαρεύαμεWhere stories live. Discover now