1 ωρα πριν
«Ρε μαλακα Μπαμπη γαμω δε θελω να παμε για ψαρεμα»
«Θα παμε αλλιως θα σε κανω μελος του φαν κλαμπ του Μπογδανου»
«Ωραια εγω ψηθηκα παμε ψαρεμα.»Γαμω το σπιτι, γιατι επρεπε να δεχτω; Μακαρι να μπορουσα να κατσω σπιτι να φαω πρωτεινες και να κανω 1000000 πουσαπ.....
Ωραια να δουμε αμα τα πηρα ολα μαζι.
Βερμουδα ; τσεκ
Καπελακι τζοκει ; τσεκ
Γυαλια επαλιωτη; τσεκ
Κολλητο μαγιουδακι τυροπιτακι; τσεκ τσεκ τσεκ!
Την ομορφη μου κωλαρα; τσεκ
Μπλουζα; φυσικα και οχι!Ειμαστε ετοιμοι για να ψαρεψουμε.
———
Αχ ναι.. φυση! Ποσο μαρεσει να γινομαι ενα με τη φυση, τα δεντρα, τα φυτα, τα μανηταρια! Ειδα πριν ενα λακκο με μωρα βατραχους. Λες να μπορουσα να κανω μακροβουτι εκει; Αι γκεσς γουι γουιλ νεβερ νοου- Εμ Αλεξ νομιζω χαθηκαμε δε βρισκω πουθενα ταμπελα να λεει «μπουρδελολιμνη με γυμνες γυναικαρες» ....
- Ελα ρε Μπαμπινιω νταξ δε πειραζει. Το καλο το παλικαρι ξερει κιαλλο μονοπατι ακολουθαμε και τα βρουμε μιαν ακρη!
Τελικα καμια ακρη δε βρηκαμε. Σε μια σαπιολιμνη καταληξαμε , ζουγκλα φιλε ζουγκλα....
Ξεντυνομαστε και ετοιμαζομαστε να βουτιξουμε. Μα, για μια στιγμη! Αυτο που βλεπω να καθεται σε εναν βραχο.... Τι ειναι;
Μηπως γοργονα; Μηπως καποια ομορφη νεραιδα της λιμνης;
Βουταω και αρχιζω να κολυμπαω προς το μερος της
Α τελικα αγορι ειναι.
Νταξει οσο τρωει πρωτεινες καλα ειμαι.Μα , μα τα ματια του ποσειδωνα!!!! Γιατι βουτηξε μεσα στο νερο;!
———
Ο Κωστας βουτηξε στο νερο διχως να υπολογισει το γεγονος οτι δεν ξερει να κολυμπαει χωρις τα ντορα μπρατσακια του.Ο Αλεξανδρος γρηγορα κολυμπησε προς το μερος του και σαν γοργονος τον εβγαλε εξω.
Ομως.... ο Κωνσταντινος δεν ανεπνεε! Συμφορα!
Ο Αλεξ επρεπε να κανει κατι... Δεν υπηρχε αλλη λυση περα απο το ναΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΦΙΛΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
YOU ARE READING
Όταν ο κόσμος ήταν σε καραντίνα, εμείς ψαρεύαμε
RomanceΟταν ο μικρος Κωνσταντίνος γνωριζει τον Αλέξανδρο εν ωρα ψαρεματος. Θα μπορεσει μια τσιπουρα να τους φερει κοντα; Οι τσακωμοι και η ζηλεια θα καταφερουν να τους χωρισουν ή οχι;