mavi kelebek 0.0

716 71 21
                                    

Yoongi ona tapan alfalara alayla bakarken, dudaklarının ucu kıvrıldı. Onları parmağında oynatmak ona zevk veriyordu. Herkes Alfa'ların çok güçlü ve yenilmez olduklarını söyleyerek onları yüceltiyordu lakin, Yoongi' ye göre Alfa'lar ilgiye muhtaç birer zavallıydı. Aslında yönetilmeye muhtaçtılar.

Gözleri ile puroyu işaret ettiği zaman siyah saçlı olan küba' dan gelen puroyu alıp titreyen ellerle onun pembe dudakları arasına bırakırken Yoongi hafifçe puro tutan parmakları öptü. Öptüğü anda Alfa heyecanla titreyerek yere yığılmıştı. İki alfa puroyu yakmak için kavgaya girerken, bir diğeri bu firsattan istifade puroyu yakmıştı. Yoongi göz kırptığında o Alfa'da yere yığılmıştı. Heyecanla bayılan iki Alfa, kavga edenler ve onun elbisenin eteğine yüzünü sürtüp feromanlarıyla kendinden geçen Alfa'lar...
Paralarını, mevkilerini Yoongi'nin önüne serenler, onun bir bakışıyla aşık olanlar..


Işte Yoongi'nin hayatının özeti buydu..

Hoseok uzun zaman sonra eve döndüğünde heyecanla karşılanmıştı. Bulunduğu sürünün oğluydu Hoseok. Babası iyi bir Alfa olması, güçlü ve dayanaklı olması için onu eski bir dostunun sürüsüne yollamıştı. On yıl geçmişti ve oğlu çok yol kat etmişti. Onunla gurur duruyordu babası. Hoseok bir hafta boyunca evden çıkmamış ve ailesiyle özlem gidermişti.

Çocukluk arkadaşı Namjoon ile kasabayı dolaşmaya karar vermişlerdi ve kasaba da tek bir isim dönüyordu. "Min Yoongi."

"Kim bu Yoongi." Dedi kaşlarını çatarken. Namjoon derin bir nefes verdi.

"Alfaları kendi isteğine göre kullanan biri." Dediğinde Hoseok gür bir kahkaha attı. Buna inanmamıştı açıkçası.

"Alfaları kullanan bir omega mı? Daha neler!" Alaycılık akan sesi elbette biri duymuştu. Yoongi purodan derin bir nefes alıp çekmiş ve dumanı üflediğinde, gri dumanın ardından kızıl saçlı adama bakıyordu. Yeni oyuncağını bulmuştu. Ve onu mahvedecekti.

blue butterfly|sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin