1

460 22 12
                                    

BAAM!!!

"Kau bagi tahu ke tak aku tanya mana Choisuk!"jerit Jimin selepas menembak bahu seorang lelaki upahan bernama Choisuk.

"Arhhhhh!!!Aku tak tahu dia kat mana lepas dia bagi tahu aku untuk bunuh kau dia terus hilang macam tu je."kata lelaki tersebut.

"Haha bunuh aku kau ingat sesenang tu je ke kau nak bunuh aku!"kata Jimin.

"Tolong lepaskan aku Jimin aku cuma ikut arahan je."rayu lelaki tersebut.

"Lepas kau jawap soalan aku."kata Jimin.

"Aku akan jawap."kata lelaki tersebut.

"Mana Choisuk aku tak percaya dia akan hilang macam tu je."kata Jimin.

"Aku tak tahu mana dia sumpah lepas dia arah aku untuk bunuh kau lepastu dia terus menghilangkan diri."jawap lelaki terus.

"Ok kau takda guna untuk aku dah."kata Jimin dan lalu menembak kepala lelaki tersebut.

BAAM!!BAAM!!

"Bersihkan tempat ni."arah Jimin kepada budaknya.

"Ok boss."jawap lelaki tersebut.

Jimin terus masuk dalam kereta dan suruh drivernya untuk hantarnya di club.

Jimin mengambil telefonnya dan call seseorang.

"Hello?"kata Jimin.

"Hello."lelaki tersebut mejawap.

"Jungkook jom pergi club."kata Jimin.

"Ok."jawap Jungkook.

"Aku tunggu kau kat dalam club,cepat sikit."kata Jimin.

"Ok."jawap Jungkook.

Skip dalam perjalanan*

Dalam club*

Jimin memasuki club dan duduk di satu meja.Banyak perempuan ingin mengodanya tapi dia menolak perempuan ii tersebut.

"Encik nak minum apa ii ke?"seorang waiter wanita menanya kepada Jimin.

"Diva vodka satu."kata Jimin.

"Ok minuman encik akan sampai sekejap lagi."kata waiter tersebut.

2 minit kemudian*

"Mana pula Jungkook ni aku dah suruh dia cepat sikit tapi ni makin lambat jadinya."kata Jimin dan mencall Jungkook.

"Oi Jungkook kau kat mana."kata Jimin.

"Aku tengah on the way ni sabar sikit."kata Jungkook.

"Ish kau ni aku dah suruh kau cepat sikit.Kalau kau tak datang sini dengan dalam tiga minit siap kau aku bogelkan kat club ni."kata Jimin.

"Ye sabar ii nanti cepat tua~"usik Jungkook.

"Banyak lah kau punya nanti cepat tua,datang sini cepat."kata Jimin lalu menoffkan phonenya.

2 minit kemudian*

Jungkook telahpun sampai dia tengah mencari kelibat Jimin dan dia nampak Jimin tengah duduk di sebelah kiri dekat dengan tingkap sambil minum air.

"Yo Jimin broken ke?"usik Jungkook(memang nak kena bogel dia ni)

"Kau nak aku bogel kan kau ke?"kata Jimin.

"Sabar ii kenapa tiba ii mood swing ni."tanya Jungkook pelik tengok Jimin tiba ii mood swing.

"Budak Choisuk cuba nak bunuh aku tadi."jawap Jimin.

"Choisuk otak kosong tu?"tanya Jungkook sebab nak pastikan betul ke apa yang dia dengar.

"Ye lah siapa lagi yang tergila gilakan nak bunuh aku macam dia tu."kata Jimin.

"Ouh so kau nak serang dia balik ke?"tanya Jungkook.

"Tak aku bagi dia satu lagi peluang tapi kalau dia buat hal lagi aku akan seksa dia dulu baru bunuh dia."jawap Jimin sambil smirk evil di mukanya.

"Ok aku ikut je."kata Jungkook.

"Ok sekarang kau bagi tahu aku kenapa lambat datang mintak aku bogelkan ke dekat club ni ke?"tanya Jimin.

"Tadi Sana tu asyik goda aku,aku ikatlah dia kat kerusi dan letak kat tempat parking kereta biarkan dia rasa."kata Jungkook.

"Hahahahhah.Kau biar betul ikat dia kat kerusi?"tanya Jimin sambil ketawa terbahak bahak dengar cerita Jungkook.

"Ye lah dia tu kan tak tahu malu,biar dia rasa malu buat first time."kata Jungkook sambil minum airnya(dia tadi order saya malas nak tulis park dia order air)

"Terbaiklah Jungkook."kata Jimin sambil membuat pose terbaik.

"Jimin team mafia kita semakin hebat dan kita semakin tinggalkan team lain jauh termasuk no.2 punya team.Jungkook rasa kan team lain dah tak dapat nak kejar dah team kita tu."kata Jungkook dengan bangga.

"Mana tak nye team kita sebulan dapat billion team lain pula dapat million ataupun ratus je."kata Jimin.

Bersambung....
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Saya tahu tak best tapi saya akan cuba yang terbaik.
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Thanks yang dah baca dan vote.
I LOVE YOU💞

SEXY LOVELY AND CUTE MAFIA (HIATUS) Where stories live. Discover now