2

299 20 8
                                    

Beberapa jam kemudian*

"Jungkook kau tak mabukkan?"tanya Jimin.

"Tak aku ok lagi."jawap Jungkook.

"Ok aku nak balik ni kau tak nak balik ke?"tanya Jimin.

"Eh taklah aku pun nak balik ni."kata Jungkook.

"Jom."kata Jimin.

Dan mereka berdua pun pergi ke tempat parking kereta tapi masa Jimin nak masuk dalam kereta dia terdengar suara wanita meminta tolong.

"Eh mana pula perempuan mintak tolong ni?"kata Jimin di dalam hati.Dan Jimin terdengar lagi suara perempuan mintak tolong dan dia mencari cari suara tersebut di mana.

Jimin ternampak ada satu perempuan yang mintak tolong sambil menolak nolak seorang lelaki yang ingin menciumnya.

Jimin pun pergi ke sana dan tumbuk lelaki tersebut.

"Kau siapa nak masuk campur masalah aku dengan dia!"jerit lelaki tersebut.

"Aku tahu ni bukan masalah aku tapi yang kau ni nak buat benda tu kat sini kenapa dan satu lagi yang kau nak paksa dia kenapa.Kau ni ada masalah mental ke apa nak aku tolong callkan hospital sakit jiwa?"kata Jimin.

"Suka hati akulah dia tu anak aku,dia tu takda guna punya anak kerja senang pun tak boleh nak buat!"jerit lelaki tersebut.

"OH WOW!Bapa sendiri nak buat benda tu dengan anak sendiri.Hebat juga kau eh."kata Jimin sambil menepuk tangan.

"Aku takda masa lah nak layan kau punya 'WOW' sekarang ni kau nak lepas ke tak perempuan tu."kata lelaki tersebut.

"Kalau aku taknak?"kata Jimin sambil smirk.

"Kau n-"kata lelaki tersebut berhenti apabila Jimin keluar kan pistolnya.

"Kau nak pergi ke nak aku tembak kepala botak kau tu."kata Jimin.

"Aku takkan lepaskan kau perempuan murahan!"jerit lelaki tersebut.

Jimin pusing ke belakang untuk tengok keadaan wanita tersebut dan dia masih takut sikit.

"Hai jangan takut dia dah takda."kata Jimin sambil tersenyum manis memandang wanita tersebut.

Wanita tersebut mendongakkan kepalanya untuk melihat Jimin.

"Cantik nye dia macam angel."kata Jimin di dalam hatinya.

"Thanks sebab tolong saya tadi."kata wanita tersebut.

"Welcome nama saya Jimin apa nama awak?"tanya Jimin.

"Hai nama saya Rose."jawab Rose sambil tersenyum manis yang akan mencairkan lelaki.

"Boss!Boss ok tak?"jawab budak Jimin separuh jerit.

"Kau ni tiba ii datang dari mana pun aku tak tahu lepastu terjerit jerit dah kenapa?"kata Jimin.

"Sorry boss saya cuma risaukan boss je."kata lelaki tersebut.

"Aku ok siapa yang berani nak lawan dengan MAFIA KING."kata Jimin.

"Ma-mafia ki-king?"kata Rose dengan takut.

"Alah aku lupa pula pasal perempuan ni!Bodoh nye kau Jimin!"kata Jimin di dalam hati.

"A-awak ma-fia king?"tanya Rose dengan suara bergetar.

"Awak jangan risau saya takkan apa ii kan awak."kata Jimin.

"Betul ke?Awak takkan cederakan saya,awak janji?"tanya Rose.

"Ye saya janji saya takkan cederakan awak."jawab Jimin sambil mengukir senyuman manis di mukanya.

Tiba ii Rose rasa pening dan dia rasa pandangannya semakin kabur dan menjadi gelap.

"Ji-jimin"panggil Rose dan dia pengsan tapi dia tak sampai baring kat atas tanah sebab Jimin sempat nak sambut Rose.

Jimin Pov*

Aku dengar Rose panggil nama aku lepastu aku terus pandang dia tiba ii dia pengsan.

"Eh!!Aduh macam mana ni?"kata Jimin.

Aku terus angkat dia gaya brital style.

"Tolong aku buka pintu kereta cepat!"arah Jimin kepada budak nya.

"Ok boss."kata seorang lelaki dan terus buka pintu kereta Jimin.

Jimin drive ke mansion nya dan letakkan Rose kat satu bilik khas.

Mansion Jimin

Mansion Jimin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bilik Rose

Bersambung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bersambung....
😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
Sorry kalau tak best tapi saya akan berusaha i will do my best.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Thanks yang dah baca dan vote i love my readers💞

SEXY LOVELY AND CUTE MAFIA (HIATUS) Where stories live. Discover now