.......
Ateşle okulla gelmemle Mine beni farketmiş olacak ki ayı gibi koşuyor bi an korktum ayagı götüne girecek diye ben arabadan iner inmez üstüme atladı işte söylüyorum Ayı benim bu kankam ama inanmıyorsunuz. Ben ne oldugunu anlamadığım anda iki kahkaha atma sesi duydum bakıcaktım ki tabi Mine hanımın kafası sağolsun bakamadım ama sesinden tanıdıgım kadarıyla Ateş bey bize gülüyordu yanındaki de Büyük ihtimalle Mert ama emin olamadım. Şimdi biraz daha okuln kapısında böyle yerde yapışmış bir şekilde durmaya devam edersek bizi paspas olarak kullanacaklar Mineyi üstümden attım ve ayagı kalktım ve Mineyi de kaldırdım ve direk birbirimize sarıldık ayrıldığımızda Mine direk sormaya başlayacaktı ki kolundan tutugum gibi okullun bahcesine sürükledim o tabi lan beni bir bırak ben yürümeyi biliyorum demekten vazgeçmiyor. Okullun bahçesinin arkasında sürükledim ve kolunu bırktım ve kimsenin olmadığına karar verdim ve konuşmaya başladım.
Ben:KANKA soruyorum sen mal mısın acaba üstüme Herkezin içinde ayıcık gibi üstüme atlıyorsun birdaha asla tamam mı evde olsak neyse eeee sen ne diyecen ama sakın Bağırma tamamı.
Mine:Lan sen ne
Ben: Lan bağırma lan duyan olur yerin kulağı vardır 🤫
Mine:Tamam lan o zaman sorumu yeniliyorum Lan sen nerdesin meraktan öldürücen beni knk offf
Minenin gözünden bir damlacık yaş düştü neden üzüldü ki 🤨
Ben: Mine kanka iyi misin ne oldu niye ağlıyorsun.Mine:KANKA gözüme inek kaçtı ondan. tövbe tövbe birde soruyorsun mal gibi kanka korktum sana bir şey oldu diye seni bir an kaçırdılar sandım lan yüregim götüme girdi.
Ben: mine yanlış söylüyorsun o yüreğim ağzıma geldi denilir götüme değil 😂
Hem merak etme Ate-🤐Mine:Ne ne dedin sen ateş ne ohaaaaaaaa sen onun evi-
Ben:Bağırma lan duyan olacak salak evet evindekalmak zorunda kaldım bardon villa kanka çocuk resmen Altın yumurta kızım asansor var evinin içinde lan.
Ben mineye bardan sonra herşeyi anlatım o da ağzı O şeklini almış beni izliyordu.
********
2ci Derse'e girecektik ki onumde Bulutu görmemle şoka ugradım nasıl bizim sınıftamı ayır lan sıç boku yedim aynı sınıfta 4. tane bomba var batalatırlar lan. 1. ATEŞ 2.Mert 3.Savaş 4.Mine bana bulaşmaz inşallah yoksa cok fena karışacak etraf hemde cok Offf Aldık Mı Başa BELAYI 🤦🏻♀️ hemde çok fena ya hadi çık çıka biliyorsan Asena off ama benim bir suçum yok. Hep o minenin Amcası yüzünden neymiş biz sürekli okullardan atılmıyormuşuz da kızların velileri cok şikayetçi olmuşlar da onlaarda tam ber sürtük gibi davranmasınlar dimi ama yani geçtim ve sırama oturdum Allahtan oca beni kaldırmadı bende bütün ders uyudum.
*******Teneffüs zili çalınca hemen minenin yanına gittim ve beraber çardaklara bakındık boş bir yer bulum oturduk tamda arka bahçeye yakındı cok güzel burası artık bizim yerimiz iki tane metor geliyorlardı bunlar bizim metorlardı ATEŞ ve Mert savaş yoktu acaba nerdeydi neyse yanımıza oturdular . (MİNE =MERT BEN=ATEŞ)
Cebimden bir paket sigara çıkardım ve ağzını açıp mineye uzatım tam alacaktı ki bizim sınıftan Enes yanımıza geldi ve Hocanın hasta oldugunu söyledi iki derimiz boştu Enes'e yanımızda oturmasını soyledim ama oturmadan önce birşey yiyip içmeyecegimizi sordu ben ve mine Coca-Cola Light söyledik Erkekler şekersiz Coca-Cola söyledi Enes 2dk alıp gelmişti ben içmeden once fotoğraf çekip paylaşım yaptımAsenaxAteş
Arkadaşlarr ders boş keyipimiz yerinde bunun şerefine bir şey içelim soguk soguk 😉✨✨
100 begeni 5 yorum
Yorumlar
Ali_Ayhanx Taşkaya:İç güzellik geliyorum yakında yanınıza 😊
AsenaxAteş yorumu begendiBulut _Arslan :Şerefe Güzellik bende içiyorum. ❤️ 😏
AsenaxAteş :1.Bana güzellik deme midem bulanıyor. 2.Ne bok içiyorsan Iç bokumda değilsin 3 Cehenneme kadar yolun var pislik herif. 😡😈
Bulut _Arslan :Kalbimi kırıyorsun güzellik olmuyor böyle 😏 ve agzını bozma lütfen ben seni eski halini seviyorum 😉🤫
AsenaxAteş :Artık ben eski Asena degilim sende benim sevgilim değilsin ne yapmam gerektigini söyleme Piç kurusu 😈😒
AsenaxAteş kişisi yorum yazmayı kapatı.
Çok sinirliydim hemde çok birinin elli omzuma değene kadar el mi????
*******
Selamlar arkadaşlar sizce kimin elli??Acaba Asena niye Bulutla ayrıldılar???
Acaba Ali Ayhan kimin Kuzeni çıkacak???
ASENA ve ATEŞ SEVGİLİ olucak mi??
Ase❤️Ate olucak mı??
Peki
Min❤️Mer olucak mı??
Arkadaşlar devamını istiyorsanız yoruma
Ve
Kitabımızı destek olun lütfen 🙏🏻 😉
Sizi çok seviyorum canlarım 😊Kelime671
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DÜŞMAN MAFYA'NIN AŞKI 💣
Fiksi RemajaKarmaşık duygular içerisindeyim bakalim yolun sonu nereye varacak???