melek...

165 54 161
                                    

müzigi dinleyin,hisedin hikaye icin muzik çok onemli müziği dinleyin lutfen🙏🏻.

Anne?"Dedi, meleğim içinde binlerce kelime barındıran Anne.

Efendim anneciğim dedim. karnımdaki başını kaldırıp "şimdi içindeki şey gerçek mi? Ben onun oynayabilecek miyim? mesela Beni sevecek mi? mesela ya sen onu benden daha çok seversen beni sevmezsen?" Mahsum bakan yeşillere döndüm.
"hiç kimseyi sevmediğim kadar seni seveceğim Çünkü ben sizin annenizin sizin Sevgi en iyi tadacağınız meyveyim" dedim. güldü,en guzelinden. sonra tekrar bana dönüp "anne bende babamın sana yaptığı gibi saka yapsam olurmu? Hani babam bıçakla sana koşmuştu. sen ağlamıştın. Kolun kırmızı olmuştu hani elma renginden sonra hastaneye gitmiştik sende ketcap oldugunu ve babamin sana şaka yaptığını söylemistin.hatırlıyormusun? Bende öyle yapsam kardeşime üzülürmü çok hastaneye gidermiyiz yine?" Dedi.

ben duyduklarıma anlam veremiyordum.unutması lazımdı.gecen yılkı bir olay sercan yani eşim olacak adam bana hep şiddet uygulardı.en ufak sey için bile.

Ama ben yinede kıyamazdım kızıma olmaz derdim insanlar laf eder bu kadının yaptığı bir sey var diye beni suçlarlar diye ben hep dayandım.dayaniyorumda kızlarim için.meleklerim için...

"Hayır meleğim baban bana boyle bir sey yapmış olabilir fakat senin yapman doğru olmaz.sen onun ablası olacaksın ona iyi davranacaksın.eger bana bir sey olursa senin gibi melekler beni alirsa sen onun annesi olacaksın tamam mı melegim?" Gozümdeki yaşlara engel olamiyordum.

Başını sallayarak karnıma geri koydu kafasinı.o sirada diğer meleğim tekme attı.

"Anne kardeşim sana tekme mi attı.sana zarar verdi. Kızarım şimdi ben ona" dedi.hahaha Alem bu çocuk vallahide."
"Hayır anneciğim o seni ozlediğini soyledi,sadece hadi beraber uyuyalımmı? Başını salladı.bugün yorulmustu.uykuya daldım düşünerek meleklerimi...

Eceden...

Gözlerimi açtığımda annem burda değildi.annem rüyanın kotü olanına kabus derdi kabus gordüm galiba.
Annem vardı kabusumda kanatları vardı bana daha çok yaklaştı ve kulağıma dediki:

Ben gökyuzündeyim Kızım senin kanatlarin var her yerden uçabilirsin kendini bırak özgürlüğe seni seviyorum meleğim" annemin olduğu bir rüya nasıl kabus olabilirdiki?.

Susadığımı hisederek ayaklarimı yatağımdan sarkıttım.mutfağa doğru ilerledim.sesler gelmeye basladı annemin odasıdan.acaba yine sakamı yapacaktı babam.mutfaga girmeden annemlerin odasına dogru koştum tam kapıya vardığımda bir ses duydum.kulağımı patlatacak kadar yüksek bir ses.kapıyı hemen açtım.

Annem...

Yerde ketçaplar içinde.
Kardeşim...

Ya ona bir sey olduysa annemin karnına ketcaplar içinde olan yere dokundum.ellerim ketçap oldu.ketcap patatesin üstünde olması gerekirken neden annemin üstündeydi ki?.

Dolu gözlerle babama
Baktim."babacığım bu saka kardeşime zarar vermez dimi annemi üzmez dimi?" Dedim.cevap vermedi.

3 saat sonra...

Doktor amca içerden çıktı.
Sonra komşumuz aysel teyzeye dönüp
"Malesef eda hanımı ve meleği kaybettik."

Ne demekti kaybetmek galiba yaşıyor demekti.dimi? Öyledir yaa.aysel teyze aglamaya başladı.bana döndü birden herkes.aysel teyzenin oglu kerem "annen öldü.melek öldü.sende öl ece hihihihi."

Hayır ölmemeli aysel teyzenin eli tam bana degecekken geri cekildim.arkamı dönerek kosmaya başladım.kabusum geldi aklıma
Annem...

Ben hep gokyuzündeyim demisti rüyamda.
Kosarak merdivenleri çıktım.
Bir saga bir sola dondüm.sonra karşıma demir bir kapı çıktı.itirerek actım.burdan gökyüzü gözüküyordu .

Annem dedim geliyorum.
Bu yeryüzü benden 2 melek aldı.
Bir melek dustu göklerden,yeryüzüne bir meleği alip gitti.

Annemi ve kardeşimi aldı bu yeryuzü benden.şimdi ben onlara gidiyorum.yeryüzüne son kez baktım.
Gozlerimi kapattım ve dedimki: bekle anne özgürlüğe geliyorum kanatlarımla...

Öne dogru kostum.
Bir melek geldi gökyüzünden yeryüzüne bir meleği alıp gitti...


Kısa bir hikaye umarım melegin yasadığını sizde yaşamış kadar olmuşsunuzdur.

Tüm haklar gizlidir.
Karekterler hayal ürünüdür.gerçek hayatla raslantı tek raslantı olabilir.
Hikaye bana aittir.
Diana.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

melek...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin