💕 4 💕

416 28 15
                                    

💕 Because of You 💕
••••••••••••••••••••••••••••••••••••
                🎈 4🎈

"အစ်ကို ကျောက်လန်က အစ်ကို့ကို သတိရနေတယ်တဲ့..."

"အင်....."

ရှောင်းဟုန်...မျက်ဝန်းက လက်ခနဲတစ်ချက် တတ်ကြွသလို လှုပ်ခက်လာပြန်၍...
ပြန်လည်မှိတ်ကျသွားကာ ပြန်လည် အိပ်ပျော်သွားရပြန်သည်...

Dr ဝမ်းချင်.."လူနာက အာရုံကြောကို ပြင်းပြင်းထန်ထန် ထိထားတော့ ချက်ချင်းတော့ ပြန်ကောင်းဦးမှာမဟုတ်ဘူး...
ဒါပေမယ့် စောနကပြောတဲ့ 'ကျောက်လန်' ဆိုတာကတော့ ရှင့်အစ်ကိုကို တကယ်ကို ထိထိရောက်ရောက် တိုးတတ်အောင်လုပ်နိုင်တဲ့သူတစ်ယောက်ဖြစ်မယ်ထင်တယ်..
သူ့ကိုသိလား...သိရင် အဲ့..ကျောက်လန်ကို ရှင့်အစ်ကိုကို လာအားပေးဖို့ ခေါ်ကြည့်လိုက်ပါလား..."

XZ. ."ဟုတ်ကဲ့ပါ Dr တကယ်တော့ ကျောက်လန်ကို ကျွန်တော် မမြင်ဘူးပါဘူး...ဒီတိုင်းပဲ နာမည်ကြားဘူးယုံနဲ့ပြောလိုက်မိတာပါ..."

Dr. ."အော်...ဒါဆို ဟို...ဝမ်ရိပေါ်ကရော..."

ရိပေါ်နာမည်ကြားသည်နှင့် အနည်းငယ်ညိုးသွားသော မျက်နှာထားဖြင့် ရှောင်းကျန့်...သက်ပြင်းကိုချလိုက်ကာ...

XZ. ."ဝမ်ရိပေါ်ဆိုတာက...ကျွန်တော့ချစ်သူပါ...အစ်ကို ကိုမာဝင်ရတဲ့ ကိစ္စကို ဝမ်ရိပေါ်ကြောင့်လို့ ကျွန်တော်ထင်လို့ ဝမ်ရိပေါ်ဆိုတဲ့ နာမည်ကို သုံးလိုက်တာပါ.."

Dr. ."အော်...ဟုတ်ကဲ့ပါ...ဒါဆို လူနာကို ကရုစိုက်လိုက်ပါနော်...ကျွန်မ တခြားလူနာတွေဘက်ကို လှည့်လိုက်ပါဦးမယ်.."

XZ. ."ဟုတ်ကဲ့ပါ Dr ကျေးဇူးတင်ပါတယ်.."

ရှောင်းကျန့် ဝေခွဲမရမှုတွေက...ရင်ထဲတစ်နင့်တစ်သည်း....
.............

"အင့်...ကလေး...ဟင့်...ကျန့်လေး...ဟင့်.."

"ရိပေါ်...ညီ...သတိထားစမ်း...ညီ.."

"အင်း....ဟင်း...."

ရိပေါ်..ချွေးများပြန်ကာ..အိပ်ယာထက်လူးလိမ့်ကာ ညည်းနေသော်လည်း မျက်လုံးကပွင့်မလာ ....ကိုယ်ပူပြင်းနေသည်မို့ ရှီးချန်...ရေအေးဝတ်လေး...နဖူးပေါ်တင်ကာ..အပူကျစေရန် ကြိုးစားနေမိသည်...

💕 Because of You 💕Where stories live. Discover now