Hola olup olmadıklarından emin olmadığım senór ve her yeri sarmış senóritalar!
Biliyorum... Burada hep nursenayı görmeye alıştınız...AMA ARTIK DEVİR DEĞİŞTİ! VAKİT KALITE VAKTİDİR! VAKİT MERYEM VAKTİDİR!
Şaka yaptım hesabı ödünç aldım sadece vklgvkflfkvldkd NABERSİNİZ LEN?
Yög'le ilgili türlü türlü etkinlikler yapıp sonunda beni kocaman bir duygu bulutu yaptığınıza göre vakit intikam vaktidir, Nursena sarı balonunu birlikte şişirip şişirip patlatma yani 😌😌😌😌
Çok canice bir şey söylemişim gibi duruyo ama ben sadece duygusal olarak patlatmaktan bahsetmiştim...
NEYSE ETKİNLİĞİMİZİ AÇIKLIYORUM!!!!! AY ÇOK HEYECANLANDIM KALBİM SIKIŞTI AY
Bilirsiniz ki okuduğumuz kitaplar, özellikle sağlam bir okuyucu için, hayatımızda fazlasıyla yer edinirler ve bazen kasvetli bir vakitte küçük bir yıldız tanesine dönüşüp kafamızın içinde dönerek dudaklarımızın etrafındaki çizgileri ortaya çıkartırlar. Gerçi HYS genelde gözyaşı pınarlarımızı kasvetli, kasvetsiz her vakitte çalıştırıp gözlerimizin temizlenmesine yardımcı oluyor ama...neyse...ben bir şey demek istemiyorum bana yine bir felaket tellallığı çöktü...
Her ne kadar arada sırada bizi üzüp kalbimizi kırsa da asıl mevzunun bu olmadığını, HYS'nin duygularımızı bile emanet edebileceğimiz kadar güzeller güzeli karakterlere ve o detaylarına kadar sarı ruh işlenmiş yazım diline sahip olduğunu unutmamamız gerek.
Minnettarlık sevgili torunum, minnettarlık!
İçime Vasfi kaçtı bir an... Ben içimi klozet deliğine dönüştürmeye gidiyorum...
Ve bir de güzelliğinden ağzımızın suyu aka aka, bazen gözlerimiz dola dola izlediğimiz o geniş sahnenin perde arkasındaki kişiyi de unutmamamız gerekiyo... -madamyazar.'cımcım💙
Ben bugün yavşak günümdeyim galiba he
NEYSE İŞTEEE NEREDEN GİRDİĞİMİ VE NASIL BAĞLAYACAĞIMI UNUTTUM
HER NEYSE
Nursena'nın binbir uğraşla ve kocaman sevgi toplarıyla bize sunduğu karakterleri, Hüzün Yağmuru Senfonisi'nin karakter açısından ne kadar geniş işlendiğini ve bunun nasıl başarıyla taçlandığını hepimiz görüyoruz. Kör olmayan herkes görüyor yani :) Hal böyle olunca, isimler ve taşıdıkları hikâyeler böyle güzel işlenince de insan karakterlere sımsıkı bağlanmadan edemiyor tabii. Hangimiz uyanır uyanmaz etrafta bir Emir Asaf aramadık ki... Emelcim sana demiyorum aşkım. 💜
Emir Asaf fırlatabilseydim ilk önce kendi odama fırlatırdım ama elimden geleni yapabilirim sanırım, sevgili üyeler, öhöm, bu bölüm HYS karakterleriyle sohbet ediyoruuuuuz! Ayrıca bölüm, umarım, her zaman burada kalacağı için istediğiniz zaman gelebilir karakterlere bir şeyler yazabilirsiniz, hatta soru da sorabilirsiniz! Hemen formatı açıklıyom.
Bir satıra karakterin ismini yazacağım ve oradaki satır arası yorumda o karakterle konuşup sohbet edeceğiz. Tek bir yorum altında birkaç kişi toplanıp da konuşabiliriz. Ayrıca karakterlere soru da sorabilirsiniz! Nursena'nın yoğun birine dönüşeceği vakitlere kadar buralara uğrayacağına inanalım hep birlikte...
O zaman Wattpad'in en güzel asalet ve zarafet timsaliyle başlayalım!
Azıcık spoiler içerebilir ama ilk bölümlerden ve çok küçük spoilerlar
🌦️
Aysar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gökkuşağından bir çatı
Non-FictionMavi çiçeklerimizin saksıda ışıl ışıl parladığı bir vakitte başımızı kaldırıyoruz, Ay'ın en güzel imkânsızını uzuvlarımızda hissediyoruz ve gökteki 99 tane sarı balona gülümsüyoruz! Hep ve her zaman.