Hoş geldiniz!!!
Bu bölüm 18.08.2021 tarihinde, Nursena Çağlar'ın doğum gününe özel olarak ayrılmıştır.
Öncelikle herkes 100 kişilik pastamıza eklemek istediği aromayı buraya yazabilir mi lütfen??? Bir de devasa parti salonumuza sürüklemek istediği eşyayı? MESELA BEN BÖĞÜRTLEN EKLEYİP MAVİ BİR TRAMBOLİN GETİRİYORUM.
Ayrıca parti benim evimde ve daha ben bile oraya giremedim hani... BUNUN ANLAM VE ÖNEMİNİN FARKINDASIN Dİ Mİ ANLAM OF MY LİFE??? @-madamyazar
Bu arada ben meryem arkadaslar hani hâlâ anlamadıysanız JCRÇMCEŞMCRÖMCSÖ
Beni bilen bilir, kalabalık ortamlarda kendimi daha doğrusu soyut bir şekilde ifade etmeyi sevmiyorum. AMA BUGÜN ÇOK ÖZEL BİR GÜN VE HEPİMİZİN BUNDAN NASİPLENMESİ GEREKİYOR BENCE.
Siz doğum günlerini ne kadar önemsiyorsunuz bilmiyorum ama ben özellikle sevdiğim ve hayatıma kocaman kocaman şeyler katan insanların doğum günlerini kocaman severim. Mesela Nursena bugün doğmuş, DÜNYA GÜNEŞSİZ KALSA NE KADAR KARANLIK BİR GÖKYÜZÜ OLURDU HAYAL EDEBİLİYOR MUSUNUZ ACABA
BEN EDEMİYORUM ÇÜNKÜ KORKUNÇ
Kendime has drama queen'liğimi bir yana bırakarak azıcık ciddileşiyorum şimdi. Çoğumuz farklı şehirlerdeyiz ve belki birbirimizin yüzünü hiç görmedik, hatta mesajı attığım bazı insanlar aktif olmadıkları için dönmediler. (Ağlamıyorum hayır ne münasebet) son zamanlarda buralarda herkes dağılıyormuş gibi bir hissiyat var ama bu önemli günde aramızdaki mesafelerin veya herhangi bir engelin hiçbir önemi olmamalı diye düşünüyorum??
YA BUGÜN NURSENA DOĞMUŞ YA
BUGÜN DÜNYA SAPSARI BİR ASLAN KAZANMIŞ NEREDE YA BALONLARIMIZ
Tabii o sarı aslanın dışında güzeller güzeli ve asil bir cadı, her yerinden yetenek fışkıran bir yazar, insanların kış günlerinde götü donsa bile oturup banklarına kıvrılmak isteyeceği bir liman, yüksek dozda enerji, isteyince dört gibi davranıp zıpırlaşan isteyince kırk yaşında gibi olgun tavsiyeler verebilen bir genç kadın, mavi boyanın en çok yakıştığı saçları taşıyan azimli, tuttuğunu koparan, kavanozlarında her zaman çiviler saklayan ışıl ışıl bir sarı kapı kazanmış.
Yalnız nursena yukarıyı bi okusa ağzı iki metre açık kalacak ömrü hayatımda bu kadar iltifat etmedim de...JFEŞVMDŞVMDÖCMDL
ŞİMDİ BALONLARIMIZ GELİYOR
🦁☀️🌙🎈
öhöm öhöm, merhabalar efendim
ne diyeceğimi ya da nasıl başlayacağımı asla bilmiyorum ve sanki nursena şu an tam karşımda gülümseyerek bana bakıyormuş gibi hissediyorum bu yüzden çok heyecanlandım ama halledeceğiz bir şekilde, evet.
ben bilmiyorum gerçekten senin bana hissettirdiği şeyler çok farklı. güneş diyoruz evet parıl parıl bir güneş ama aynı anda bulut. güneş ama aynı zamanda yıldız. güneş ama sanki aslında tüm gökyüzü. sürekli ışıl ışıl aslında ama sabahın cıvıltısını da gecenin sessizliğini de avucunun içinde tutuyormuşsun gibi. karanlık yolları bile sevdirirken o yolu kendi ışığınla aydınlattığının farkında değilsin belki de. umarım farkındasındır ve eğer farkındaysan da kafasını kaldırıp uzun uzun kendi gökyüzünün güzelliğini seyret kocaman bir gülümsemeyle. kendinle gurur duy, aynalara kocaman sarıl ve kendini çok sev. BEN ÇOK SEVİYORUM SEN DE KENDİNİ SEV. çünkü öyle güzelsin, her inceliğini öyle özenle işlemişsin ki bu çok fazla hayran olunası. AŞIRI HEM DE KOCAMAN HEM DE BİR SÜRÜ HEM DE UZAY KADAR! YA BAK KADIN, BANA BAK beni deli ediyorsun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gökkuşağından bir çatı
Kurgu OlmayanMavi çiçeklerimizin saksıda ışıl ışıl parladığı bir vakitte başımızı kaldırıyoruz, Ay'ın en güzel imkânsızını uzuvlarımızda hissediyoruz ve gökteki 99 tane sarı balona gülümsüyoruz! Hep ve her zaman.