Өнгөрсөн үе

48 3 7
                                    

Гэрэл зураг бол хэдэн жилийн дурсамжийг агуулдаг зүйл муухай сайхан гээд бүгдийг магадгүй тархины хаа нэгтээ мартагдсан хар бараан өдрүүдийг ч сануулам .

Зураг авах агшинд нүд гялбах мэт гэрэл цацардаг шүү дээ хааяа нүдээ аних тохиолдолч байдаг . Хэцүү үед нүдээ анихад муу зүйлс хэдийн болоод өнгөрчихсөн байдаг .

Хүүхэд нас гэвэл хүн бүр жаргалтай инээд хөөр баяслаар дүүрэн үеээ дурсан ярина . Гэвч одоо миний өгүүлэх түүхэнд зовлонт тамлалын талаар гарах болно

Зайрмагны машин ирэхэд хүүхдүүд ээж ааваасаа авсан мөнгөө барьсаар дуртайгаа заан авдаг . Гэвч сүүлийн хоёр зайрмаг хэзээ ч зарагдахгүй тэд маргаашд зориулагдсан

Бага насны нэгэн охин өрөөгөөр дүүрэн эсвэл хонгилд тэр чигт нь сонсогдохоор хэмжээнд , өвдөлтнөөсөө болон орилж чарлах авч хэн ч үл сонсоно .

Түүнд инээн жаргалтай гэгч амьдарсан үе саяхан тэр хүнээс зайрмаг авах гээд дөхөж очих үе хүртэл амьдрал нь ямар нэгэн хар толбогүй сайхан байсан юм .

Долоо хоног , сарын сүүлийн өдөр Папа амралт өгдөг энэ нь шархаа эдгээх хугацаа өгж буй хэрэг  сорив тогтож тав унах үеээр тэр  эргэн ирээд ажилаа эхэлдэг .

Эхний хэдэн жил үнэхээр их өвддөг байлаа үргэлж л үхэж байгаа мэт мэдрэгдэж яагаад заавал би ингэж зовох ёстойгоо ойлгодоггүй байлаа.

Папа хэлэхдээ төрөхөөс заяасан хувь тавилангаа л үүрж байна нүглээ наминчил гэж чихэнд минь олон дахин давтаж хэлнэ .

Хааяа би яг л галзуурж байгаа юм шиг санагддаг эрүүл ухаантай байх ёстой гэж өөртөө үргэлж хэлнэ . Тэгэх тоолонд нөгөө тал минь Яаж эрүүл ухаантай байх юм ийм нөхцөлд ? Хэрвээ тийм байдаг юм бол галзуурснаас өөрцгүй хэмээн хэлнэ .

Заримдаа санал нийлдэг бас нийлдэггүй

Гаднаас түлхүүрдэн орж ирэх чимээ сонсдон   Анхааралтай гэгч нь үүд рүү ширтэн өвдгөө тэврэн сууна . Томоотой байх ёстой үгүй бол Папа уурлана тэгээд намайг шийтгэнэ .

Чи өнөөдөр гайхалтай харагдаж байна Шиля аав нь өнөөдөр бэлэгтэй ирсэн чи юу гэж бодож байна даа ?

Тиймээ энэ бол түүний надад өгсөн нэр үнэн хэрэгтээ жижиг хэмжээний шорон шиг назарт байгаа ганц би ч биш өөр олон хүүхдүүд байдаг .

Папагийн өмнө очиж суугаад шал руу ширтэв .
- Би чамд найз авчирсан Үнэндээ миний дүү л дээ тэр анх удаа ийм газарт ирж байгаа юм Аавынхаа үгийг ойлгосон уу ? Гэхэд би тиймээ гэж хэлэг томоотой охин шиг толгой дохив.

- Өнөөдөр чамайг амраах болохоор түүнтэй танилцаарай заюу Шиля ? Дэри ороод ир гэхтэй зэрэгцэн нүдээ нээн сэрсэн юм . Мэдээж азаар зүүд байлаа нүдэнд минь нулимс хуралдан цээж хөндий оргин уйлахгүйг хичээн нүдээ анилаа .

Унтаж байгаад сэрсэн болоод ч тэр үү ам цангав

Орноосоо босон углаашаа өмсөн хаалгаа нээн эргэн тойрноо харвал зочны өрөөнд хэн нэгэн байгаа бололтой гэрэл нь унтраагүй байхыг бодвол шатаар доош буун гал тогоо орон өөртөө ус аягалж өгөн уучихаад зочны өрөө рүү зүглэв .

Буйдан дээр гараа дэрлэн хэвтэх Чонло
Хажууд нь очин өвдөглөн суугаад түүн рүү ширтэв . Үсээр нь оролдож байтал
- Хүн тайван унтуулаач Нажон гуай хэмээн загинах өнгө аястай хэлэв .

Би ч түргэн гараа аван - Унтаж байна гэж л бодсон юм үгүй байжээ өрөөндөө ороод унтахгүй яасан юм ? Орыг чинь би засчихсан шүү дээ Чонло

- залхуу хүрээд байсан юм ор засах дуртай юм бол зочид буудлын үйлчлэгч болохгүй яасан юм өө чи чинь нээрээ баян мартчихаж гэж хэлэв .

Өрөөний гэрэл бага багаар гэрэл нь бүдгэрэн анивчиж ассаар тэр чигтээ тог тасарчихав .

Харанхуй ахиад л
Эргээд тэр газарт очсон мэт санагдаж байна . Хэцүү байна,  айж байна , ганцаардаж байна Дэри яагаад намайг орхисон юм бэ ?

- Амьсгал давчдан нүд бүрэлзэж эхлэв . Нулимс бөмбөрөн унах нь гарт мэдрэгдэж байна - Дэри айгаад байна Дэри

                     ⚜️ To be Continued ⚜️
2.14н гэхэд дуусганаа тийм болохоор завтай үедээ аль болох их хэсэг оруулж байнаа .

⚜️Der Polarsten ⚜️Where stories live. Discover now