Жэну

60 16 7
                                    

Шөнө дөлөөр торойнууд над дээр өөрсдөө ч ирж байх гэж дээ . Түүн лүү залгахаас даа өөр арга алга ирэх хүртэл нь аргалж байхаас .
Удсан ч үгүй өнөөх хар машин тооромзлон зогсоод хаалга онгойн гурав эсвэл дөрвөн залуу орой хараа муухан байдагыг ч хэлэх үү
Наад талд нь зогсох залуу бусад руугаа толгой дохин над руу ойртов .

- Орой болсон байхад хурдны зам дээр яагаад ийм хөөрхөн охин байдаг билээ ?

Энэ залуу ч хүн ажиглах дуртай бололтой шүү . Хөлийн улнаас авхуулаад толгойтой үс хүртэл минь сайн гэгчинь ажиглах аж

Нажон - Таалдаа яагаад ийм орой бүр ганцаараа явж байгаа юм бол доо . Найз залуугаа хүлээж байна гэвэл болох уу ?
Миний хариулт сэтгэлд тань нийцэж байна уу ?

Өөдөөс харан зогсох залуу бусад луугаа хараад нилээн ёжлонгуй инээгээд ийн хэлэв
- Найз залуу чинь магадгүй ирэхгүй байхаа бидэнтэй нэгдвэл яасан юм . Аливээ тийм гээд л хэлчих .

Нажон - чиний надад санал болгох сонголт ердөө
Тийм эсвэл Тийм
Бололтойдог шүү заваан юм дотор муухайрчихлаа .
- Овоо зөрүүд охин байх нь ээ яахав надад таалагдаж байна . Чи надаас татгалзсан анхны охин болог
- Анхны гэдэг үгэнд дургүй л юмсан . За тэгэхээр залуусаа машиндаа суу тэгээд хараал идсэн өгзгөө эндээс чирээд зайл гэж хэлмээр байна .

- Үгүй гэвэл чи яах юм ?
- Бяцхан бэлэг өгнө дөө чамд хамгийн их таалагдах байх . Таалагдаасай ч гэж хүсэж байна .

Гэтэл Машинаас ахин хоёр залуу бууж ирэхэд нөгөө залуу толгой дохив
- Наадахаа машинд суулга жаахан зугаацмаар байна .

Ахх новш гэж Жэну яагаад ирэхгүй байна аа
- Битгий чирээрэй надад хүч хэрэглэхэд дургүй .
- за охин минь одоо л болж байна суу суу
Ах нь чамайг сайхан газар аваачих болно .

Нажон хэн нь үл мэдэгдэх залуутай хамт машинд суух бөгөөд бусад хүмүүсийг орж ирэхээс нь өмнө цамцныхаа дотор халааснаас хоёр гар буу гаргаж ирэн жолооч мөн залуу хоёр луу чиглүүлэв .

- Жолоочоо хаалгануудаа түгжээд хөдөл !
ЯГ ОДОО!

Нажон бүр уурлангуй харцаар хараад жолоочийн зүүн гуя луу буудах нь тэр залуу орилон нэг гараа гуян дээрээ тавив .
- За би сая юу гэлээ хаалгануудаа түгж гэсэн байхаа!!
Жолооч өвдөлтөндөө болон зовиурлан бүх хаалгануудыг түгжэв гаднаас үлдсэн залуус хаалгыг онгойлгох гэж оролдох бол
- Заа тэгэхээр чи тиймээ чи юугааа харсан юм сайхан газар луу дагуулж явна гэл үү түрүүн . Бинго хаха
- Аахх саналаа саналаа чи чинь тэргүүн баяны Мазохист охин байна гээд хуруугаа чичлэн Нажон руу заав .

Нажон - Чи бодвол Эрүүл мэндийн сайдын хүү бололтой . Энэ нүд үсний өнгө ааш зан гээд л У Хадагтай чамайг нилээн муу хүмүүжүүлжээ . Би түүнтэй тооцоотой байгаа танай ээж нилээн үзэсгэлэнтэй байхаа .

- Юун тооцоо Яриад байгаа юм !

- Чи мэдэхгүй байх л даа ээж чинь надаас нилээн хэдэн мөнгө зээлсэн барьцаа болгож өөрийн биеээ хүртэл өгсөн шүү . Мөрийтэй тоглоомны газраас салахаа байсан шүү
Нажон нилээн дооглонгуй инээгээд ширүүхэн харцаар харахад залуу арай гэж амаа нээв .

- Тэгэхээр чи зээлдэгч нь байжээ Бэк Нажон !
- Энэ ямар нэг Кдрама ны хэсэг үү ? Больж үз за Итэвон руу яваарай жолоочоо ^^

Утсанд чат ирсэн бололтой кодоо тайлан хартал энэ Жэну байсан юм .
- Олчихлоо

Ердөө л ганц үг харан хэдхэн хором анхаарлаа сулруулахад машины хаалга онгойж Ноён У хутга гаргаж ирэн гэдэс рүү минь бүлэхтэй зэрэгцэн нэг машин ч огцом зогсож Жэнуг машины урд талын цонхоор харсан юм .

Ямар гээчийн гайхалтай дүр зураглал вэ ?
Шатрын хүү минь хоцорж ирлээ . Нүд минь бага багаар анилдан ухаан алдав .

- Буруу хүнээрээ оролдлоо доо Бэк Нажон муу мазохист !!

Машины хаалга онгойход бүх юм шийдэгдсэн юм . Жэну Ноён У-г заамдан түүнийг хэд хэд элэгдэн зам дээр хаян жолоочид хэдэн мөнгө атгуулаад
- Өрийг чинь дарчихсан одоо чи чөлөөтэй наад мөнгөөрөө гэр бүлээ аваад өөр тийшээ яв наад хөлөө бас эмчлүүл би чам руу эмч явуулна .
Жэну арын суудлаас Нажоныг тэврэн аваад хаалгыг нь хаав . Жолооч түүнд талархаснаа хэлэн цааш машинаа асаан хөдлөв .

Ноён У ч бууж өгөх дургүй бололтой дөрөв хөллөөд арай гэж босож ирээд
- Чиний бүсгүй шангаа хүртэнэ гэдгийг хэлмээр байна . Хараал идсэн өлөгчинг чинь би алах л болно сануулж байна . Би гол хэсэгт нь хутгаа гүн бүлсэн хахаха

- Аан баярлалаа за одоо баяртай жэну зөөлөн харцаар хараад түүний амьдралыг эцэслэж өгсөн юм .
Нажон руу ширтэнгээ
- Чи ч яалтачгүй миний бүсгүй бололтой одоо би чиний ханхүү болж болох болов уу ахиад ?
Үргэлжлэл бий ⚜️

⚜️Der Polarsten ⚜️Where stories live. Discover now