hyejin:
încă 10 minute
încă 10 minute și vom împărți aceeași casă
și nu o să mai trebuiască niciodată să ne zicem la revedere atunci când vine noaptea
și nu va mai trebui niciodată să vorbim atât de des prin mesaje
yoongi:
încă 10 minute
și te voi putea strânge în brațe pentru o veșnicie
Fericirea se manifestă în multe feluri și poate fi cauzată de și mai multe lucruri. Pentru el, fericirea este să o vadă în tricoul lui, dimineața, știind că niciunul dintre ei nu va trebui să plece mai târziu acasă. Pentru că erau acasă. Pentru ea, fericirea este să-l vadă cum visul lui devine din ce în ce mai palpabil, iar ea are bilete în primul rând.
Când s-au cunoscut în școala generală, nu s-au gândit o clipă că vor ajunge atât de departe. El nu era tocmai prietenos, iar ea era prea gălăgioasă pentru el. Și cumva, au ajuns să țină atât de mult unul la altul, de parcă trebuiau să fie prieteni. Până nu au mai putut să fie doar prieteni și au realizat că-și doresc să petrească o eternitate împreună, iar când aceasta se termină, să mai petreaca una. Iar acum, când erau împreună iar după 2 ani, au ajuns să împartă aceeași casă, așa cum își doreau mereu. Și acest lucru însemna doar un nou capitol în povestea lor lunga, pentru care nu vedeau alt final decât împreună.
— Mă bucur enorm că mi-ai scris chiar și când am încercat să te ignor, a spus el, zâmbind. Dacă nu ai fi făcut-o, mi-aș fi pierdut fanul meu numărul 1 fără să-mi dau seama.
— Oricum aș fi făcut-o. Poți să mă arunci în celălalt capăt de lume și tot mă voi întoarce să te enervez, i-a zâmbit înapoi, jucăuș.
— Tu, idioato.
Pentru că fiecare moment petrecut împreună este un moment de fericire.
—
Acesta este finalul la you idiot. Departe de a fi perfect, dar sper că v-ați bucurat de călătoria asta și că finalul nu a fost unul dezamăgitor. Pe această cale, vă mulțumesc tuturor celor care ați citit, ați votat și ați comentat. De multe ori am vrut să renunț, dar mereu apărea un comentariu care cerea încă un capitol și din acest motiv n-am putut niciodată să o fac. Vă mulțumesc enorm. Cartea asta a trecut prin 2 relații și prea multe încercări eșuate și totuși a reușit de fiecare dată să fie refugiul meu și sper că și al vostru. Nu am vrut să prezint o iubire clișeică, cred că suntem sătui de câte vedem prin filme, ci o iubire autentică, o iubire posibilă, cu care să vă puteți identifica. Vă mulțumesc enorm, cuvintele nu pot exprima cât de recunoscătoare sunt. Acum, la final, mi-ar plăcea să vă citesc opiniile despre carte. Ce v-a plăcut, ce nu v-a plăcut, care este momentul vostru preferat. Vă pup și vă mulțumesc, ne vedem la următoarea carte - your ex -!