#26

705 82 10
                                    

— Deci așa te simți când cineva îți trage țeapă, și-a spus Hyejin, în timp ce se ridica de la masă după ce și-a plătit consumația.

Și Taehyung ar fi trebuit să plece acum cu ea, dar ca să pleci de undeva trebuie să fii mai întâi acolo. 

S-a uitat dezamăgită pentru ultima oară la telefon. Nu primise niciun mesaj de la Taehyung în care să-i explice măcar de ce nu a putut ajunge și nici Yoongi nu-i răspunsese. O să-l terorizeze pentru asta mai târziu, dar acum nu se simțea în stare. Se simțea obosită, deși nici nu se întunecase afară încă şi era abia la jumătatea zilei. Voia să se bage în pat și să rămână acolo cel puțin până a doua zi dimineața.

A ieșit din cafenea. A tras aer în piept și s-a îndreptat spre casă când brusc în fața ei a apărut un Yoongi extenuat și transpirat. 

- E prima dată în viața mea când am depus atât efort, s-a sprijinit de genunchi, așteptând să respire normal. Ești ok? s-a uitat fix în ochii ei căprui, iar ea nu a mai rezistat. A cedat.

A început să plângă, de parcă s-ar fi întâmplat cine știe ce tragedie. Nici măcar nu erau împreună, de ce o afectase așa tare că nu a venit? Poate pentru că îl place și pentru că faptul că nu a venit i-a confirmat că nu este destul de bună pentru el și că n-o va vedea niciodată mai mult decât o prietenă. Probabil asta o durea așa tare.

— Oh pentru numele sfântului protector al swag-ului, a tras-o spre el, luând-o în brațe în timp ce o mângaia încet pe cap.

— Nici măcar nu exista un astfel de protector, a spus Hyejin, după care și-a suflat nasul de tricoului lui fără vreo problemă.

— Tocmai ai distrus posibil cel mai emoționant moment al nostru, s-a îndepărtat ușor de ea, nu înainte de a-i trage un bobârnac în semn de răzbunare.

— Tu ești cel care l-ai distrus când ai pomenit de swag.

— Ești bine? 

— Schimbarea asta de subiect a fost bruscă. Da, presupun. Adică a fost doar o întâlnire ratată, nu? Tu ai trecut probabil prin o groază de astea și încă ești viu, a râs.

— Când vrei să empatizezi cu o persoană dar primești rekt în loc, a dat din cap și i-a zâmbit. Te conduc acasă.



hyejin: 

mulțumesc yoongs

 mă bucur că te am lângă mine

yoongi: 

oricând



[ceva puțin diferit]

you idiot|yoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum