Πλησιάζω τον νιπτήρα σιγά σιγά και βάζω μέσα σε ένα μπολακι με νερό τα χέρια μου μαζεμένα σε χούφτα , με μια γρήγορη κίνηση πετάω το νερό στο πρόσωπο μου . Κάνω την ίδια κίνηση άλλη μια φορά και με κλειστά τα μάτια μου πιάνω μια μικρή πετσέτα που έχω δίπλα ώστε να σκουπιστω . Τα μαλλιά μου είναι μαζεμένα αλογοουρά ενώ μερικές τουφες δεν είναι πιασμένες και πέφτουν ανάλαφρα προς τα κάτω .
Βγαίνω από την τουαλέτα με κατεύθυνση την κουζίνα . Πάνω που πάω να κάνω το πρώτο βήμα σταματώ απότομα , 'Κάποιος είναι στο σπίτι' λέω από μέσα μου καθώς άκουσα κάτι σαν βήματα στις μύτες και ψιθύρους.
Κάνω δύο βήματα πίσω και χωρίς να πάψω να κοιτάω προσεκτικά γύρω μου , ανοίγω όσο πιο αθόρυβα μπορώ ένα από τα συρτάρια στο έπιπλο του διαδρόμου . Το χέρι μου ψάχνει κάτω από διάφορες πετσέτες το αιχμηρό μαχαίρι που έχω κρύψει σε περίπτωση ανάγκης. Όταν νιώθω στο χέρι μου το κρύο υλικό του μαχαιριού ανακουφίζομαι , το πιάνω καλά και το τραβάω έξω. Κολλάω στον τοίχο σε έτοιμη θέση επίθεσης κάνοντας τρία τέσσερα βήματα προς την κουζίνα .
- Έκπληξη !
Ακούω μερικές φωνές να φωνάζουν αμέσως κλείνω το μαχαιράκι τσέπης και το βάζω στην πίσω τσέπη του παντελονιού μου.
Παρόντες στη κουζίνα μου είναι η Sophia , η Arden , η κυρία Johnson και ο George που κρατάει ένα κέικ . Πριν προλάβω να πω το οτιδήποτε ξεκινάνε να τραγουδάνε όλοι μαζί , με λίγη παραφωνία βέβαια.
- Να ζήσεις Chrystal και χρόνια πολλά μεγάλη να γίνεις ... Μένω να τους κοιτάω έκπληκτη με ελαφρώς ανοιχτό το στόμα μου .
Παρατηρώ και τους τέσσερις χαμογελαστούς , να τραγουδάνε για τα δικά μου γενέθλια . Μέρες τώρα προσπαθούν και οι τέσσερις να με προσελκύσουν , να ανταλλάξουμε μια παραπάνω κουβέντα ...
Η Arden και η Σοφία κρατάνε από ένα μπαλονάκι με αριθμό σχοιματιζοντας έτσι το 21 , την ηλικία μου. Κάποια στιγμή το τραγουδάκι φτάνει στο τέλος του και ο George υψώνει προς το μέρος μου το κέικ με ένα μικρό κεράκι στο κέντρο και τους υπόλοιπους να με κοιτάνε χαμογελαστοί.
Τους κοιτάζω έναν-εναν , πλησιάζω ελάχιστα και φυσώ το κερί ώστε να το σβήσω.
- Μπράβοοο , φωνάζει με ψηλή φωνή η Arden και εγώ μαζεύω πίσω από το αυτί μου αμήχανα μια μικρή τουφιτσα από τα μαλλιά μου που έφυγε.
- Χρόνια πολλά μικρή να τα εκατοστήσεις , λέει ο George ενώ η κυρία Johnson με πλησιάζει με παίρνει αγκαλιά και μου ψιθυρίζει .
YOU ARE READING
Love Apocalypse
Science Fiction"Ένα μοιραίο επιστημονικό λάθος είναι αυτό που θα προκαλέσει μπορεί να πει κανείς το τέλος της ανθρωπότητας . Η επιβίωση είναι ο μόνος στόχος των ζωντανών σε ένα zombie apocalypse . Η Chrystal μία είκοσι ενός χρονών κοπέλα με άσχημα παιδικά χρόνι...