Part 2

15 4 11
                                    

<< Σ' ΑΓΑΠΆΩ !>> Είναι το τελευταίο πράγμα που ακούω από τα χείλη του . Μου σκίζει την καρδιά το ότι τον αφήνω μέσα στο ασανσέρ , μόνο του .

'Δεν πρέπει να σταματήσω , όμως , πρέπει να συνεχίσω .' Επαναλαμβάνει συνεχώς μια φωνουλα μέσα μου .

Χωρίς σταματημό τρέχω με μανία προς τα έξω , νιώθω πως με κυνηγούν και η καρδιά μου χτυπάει δυνατά.

'Τι συμβαίνει εδώ ; ' λέω από μέσα μου .

Όλη η λεωφόρος που οδηγεί στην έξοδο από την πόλη είναι σχεδόν όλη καταβεβλημένη με αμάξια.

Δεν λέω και νωρίτερα είχε πάρα πολύ κίνηση στους δρόμους , αλλά τώρα είναι το κάτι άλλο.

Υπάρχει έντονη ηχορύπανση , πάνω από τα κεφάλια μας περνάνε ελικόπτερα. Από την αντίθετη πλευρά βλέπω πολεμικά αεροπλάνα να προσεγγίζουν την πόλη .

Άλλο και τούτο σήμερα

- Έρχονται , φύγε ! Ακούγεται μια γυναίκα να φωνάζει στον οδηγό ενώ άλλοι ουρλιάζουν μέσα από τα αμάξια τούς.

Κοιτάω πίσω μου και βλέπω δεκάδες ανθρώπους να έρχονται από πίσω μου .
Το πρόσωπο τους είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση σαν να έχουν μολυνθεί από τον ιό της λύσσας.

'Που να πάω τι να κάνω ' σκέφτομαι .

Κατευθύνομαι καθοδόν του δρόμου που είναι σταματημένα στρατιωτικά αμάξια. Είναι δύο jeep και πέντε αγροτικά.  Ένας άντρας από το ένα jeep ανοίγει την πόρτα και ίσα ίσα που τον βλέπω.

- ΕΛΑ ΜΕΣΑ ΓΡΉΓΟΡΑ , φωνάζει κουνώντας το χέρι του για να μπω μέσα. 

Τρία περιπολικά είναι σταματημένα στην άκρη του δρόμου στην αντίθετη πλευρά .

Ακούγονται πυροβολισμοί γύρω μου και τοποθετώ τα χέρια μου στο κεφάλι μου και περπατάω γρήγορα και σκυμμένη .

Φτάνω στο jeep και ο άντρας που μου έκανε νόημα με έπιασε από το χέρι και με τράβηξε μέσα κλείνοντας πίσω μου την πόρτα. 

- ΟΔΗΓΑ ! φωνάζει στον οδηγό και εκείνος πατάει γκάζι .

Μαζεύομαι τρομαγμένη στην άκρη και κλείνω σφιχτά τα μάτια μου , δεν θέλω να  κοιτάξω τι γίνεται γύρω μου. Πυροβολισμοί , ουρλιαχτά , παιδάκια που κλαίνε και εκρήξεις ακούγονται γύρω μου. 

' Συγκεντρώσου , μην ακούς , σκέψου κάτι άλλο. Όλα είναι ένα όνειρο , ένας εφιάλτης . Θα ξυπνήσεις και θα είναι όλα όπως κάθε άλλο πρωί ' Λέει το μυαλό στη καρδιά μου για να την καθησυχάσει που χτυπάει σαν τρελή από τον φόβο .

Love Apocalypse Where stories live. Discover now