- Sziasztok - köszönök Jackson-nak az egyik munkatársaknak ahogy be lépek a kávézó ajtaján.
- Hosszú ès fárasztó. A többiek merre vannak?? - kérdezem meg tőle miközben kötöm a derekamra a fehér kötényem, hogy ne legyen a ruhám tiszta kávé foltos mire végzek a munkával.
- Jennie a raktárba pakol valamit, Joshua meg ma nem dolgozik mert pihenő napos. - mondta és már vitte is ki az egyik asztalhoz a rendelést.
- Áh Jimin szia! - köszönt nagy mosollyal és egy ölelèssel Jennie.
- Szia Jennie - mondom és közben viszonzom a lány ölelèsèt.
Hosszúra nyúlt ölelkezèsünket az ajtó felett levő kis csengő zavarja meg, ami azt jelenti hogy egy ujjabb vendég érkezett.. Az ajtón belépő vendég egy magas fekete bőrdzsekit viselő férfi.
- nézd már jimin milyen helyes férfi! Menny vedd fel a rendelését. - bökködi meg az oldalam Jennie egy hatalmas mosollyal a az arcán.
- Miért pont én ??! - kérdeztem tőle kicsit ki akadva.
- Mert nekem mèg dolgom van bent a raktárba szóval megyek is. - mire válaszoltam volna a lány már el is tűnt.
Egy nagy sohajtás után el indultam a férfi asztalához hogy meg kérdezzem tőle mit szeretne.
- J-jó napot! Mit hozhatok? - kérdeztem egy kicsit fèlènken.
- Szia egy nespressot kérnèk. - mondja,miközben tetőtől talpig végig mèr, amitől érzem hogy az arcom kezd fel forrósodni.
- Rendben, máris hozom. - mondom ès gyorsan el is indulok vissza a pult mögé, mèg mielőtt ennél is jobban zavarba jövök.
A pult mögé érve kezdtem el készíteni a kèrt kávét és közben próbáltam le nyugodni. Mikor kész lett a kávé rá tettem egy tálcára,és el indultam a férfi asztalához. De nem is én lennék Park Jimin ha nem botlottam volna meg, és öntöttem volna rá azt a vendégre.
- Uristen ne haragudjon! Én nagyon sajnálom véletlen volt. - mondtam és közben próbáltam le torolni egy szalvétával az ingjèt ami tiszta kávés lett az én hibámból.
- Ezt nem hiszem el!! Nem tudsz vigyázni?? Hogy lehet valaki ennyire béna!? - üvöltött rám ami miatt a kávézóban levő emberek mind felénk kapták a fejüket..
-È-Èn t-tényleg nagyon sajnálom. Nem volt szándékos. Ki fizetem az ingèt csak mondja meg mennyibe került. - mondtam le hajtott fejjel hogy ne lássam a kávézóban levő emberek megvető tekintetèt, főleg a velem szemben levő férfièt.
- Nem kell kifizetni csak hagyj.. Inkább el megyek innen. Keresek egy másik kávézót ahol nem öntik a vendégre a kávét. - mondja mèg mindig dühösen és már csak az ajtó csukódását hallom,ami jelzi hogy el hagyta a kávézót.
Szégyenkezve és full vörös fejjel gugolok le hogy össze tudjam szedni az össze tört csèsze darabjait. Ez a nap se lehet már ennél rosszabb.
YOU ARE READING
A Táncos legendája
FanfictionEgy táncos élete soha nem volt tündér mese. Sok gyakorlás és próba. A tested elhasználódik egy idő után. Ugyan az a tanár a saját stílusában tanítja a gyerekeket ugyan arra. Ezért hogy más stílusban is helyt álljanak a táncosok, egy új tanárra van s...