6.Bölüm

472 35 9
                                    

Beklettiğim için gerçekten çok özür dilerim... Kişisel hesabım - @Ayseyrt

______

Gözlerimi açtığımda direk karşımdaki duvarda olan saati gördüm. Saat 10 du. Yavaşça yatakta doğruldum ve oturur konuma geldim. Boynuma dolanmış kulaklığı çözdüm ve komidinin üzerine koydum. Dün gece müzik dinleyerek uyumuştum. Telefonuma baktığımda 5 dakika önce bir mesaj geldiğini gördüm. Mila'dan dı."Ne yapıyorsun Jess? Size geliyorum. O narin poponu yatağın üzerinden kaldır ve iki tane kahve yap." 
Mesajı okuduktan sonra gülümsedim ve yataktan kalkıp yüzümü yıkadım. Saçlarımı taradım. Sonra odadan çıkıp salona gittim. Louis, Zayn, Liam ve Harry salonda yayılmış abur cubur yiyorlardı. Yanlarından geçip mutfağa giderken,
"Günaydın..." demiştim yüksek sesle. Hepsi de koro gibi
"günaydın Jess." demişti. 
İki tane kahve yaptım. Gittim ve çocukların yanına oturup telefonumu sahbanın üzerine koydum. Mila'yı beklemeye başladım. Harry'e,
"Hey pantalonunu giy Edward. Mila gelecek az sonra." dedim.
Pis pis sırıttı ve,
"Bunu dediğin için tamamen soyunabilirim.." dedi. O sırada Zayn Harry'e bir kırlent fırlattı ve,
"Hey! Mila benim, dostum aradan çekil!" dedi. Tabi ki şakalaşıyorlardı.. Eğer şaka olduğunu bilmeseydim Mila'yı bir daha bu eve getirmezdim... 
O sırada zil çaldı. Yerimden kalktım ve kapıyı açtım. Mila'yı gördüğümde yana çekildim ve içeri geçmesine izin verdım. 
Mutfaktan hala sıcak olan kahveleri aldım ve birlikte odama geçtik. Mila çantasını hala dağınık olan yatağıma attı ve bana dönüp elimdeki kahvelerin birini aldı. Bir yudum aldı ve komidinin üzerine koydu. Yatağa oturup,
"Anlat bakalım."
"Neyi?" dedim.
"Hiç kıvırma Jess. Gazetedeki haberi gördüm. Geçen akşam ben bardan ayrıldıktan sonra ne oldu?"
Derin bir nefes aldım ve,
"Pekala hepsini anlatıcam." dedim. Telefonumu cebimden çıkarmak için elimi cebime götürdüm ve telefonumun orda olmadığını fark ettim. Ahh doğru ya salonda bırakmıştım. 
"Ben geliyorum Mila. Telefonumu alıp geliyorum." Bana kafasını sallayınca arkamı döndüm ve kapıyı açıp tam çıkıyordum ki birine çarptım. Kime çarptığıma bakmak için kafamı kaldırmam ile Niall'ı görmem bir oldu. 1 dakika kadar o bana, bende ona baktım. Sonunda ilk konuşan o olmuştu. 
"Şeyy telefonunu içerde unutmuşsun da onu getirdim."
Yutkundum ve elinden telefonu aldım. 
"Teşekkürler." dedim. 
"Artık burada kalıyorum. Simon'ın dediği gibi..."
"Simon'ın dediği her şeyi yapmak zorunda mısın?" bunu sakin bir şekilde söylemiştim. Sol gözümden bir damla yaş aktı. İşte bundan nefret ediyordum.
Başını hafifçe aşağı yukarı salladı. O bana bakarken ben derin bir nefes aldım ve tekrar konuşmaya başladım. 
"Üzgünüm Niall..."
Geriye doğru çekildim ve kapıyı kapattım. Kapıyı kapatır kapatmazda ağlamaya başladım. 
Mila geldi ve bana sarıldı. Kafamı onun omzuna gömdüm ve hıçkırarak ağlamaya devam ettim. 
Biraz sakinleşince
"Ne olduğunu anlatacak mısın Jess?" dedi.
Ona kafamı salladım ve barda Niall ile karşılaştığımız yerden anlatmaya başladım. Sanırım bana sadece Mila yardımcı olabilirdi...
***
Olan biteni, Niall'ın yaptığı öküzlükleri Mila'ya anlattım. Bir süre ben Mila'ya, Mila da bana baktı ve birden ayağa kalktı. 
"Yeter bu kadar Jess. Artık seni mutsuz görmek istemiyorum. Şimdi banyoya gidip elini yüzünü yıkıyorsun. Sonra şu pijamalarını çıkarıp üzerini giyiniyorsun ve öğle yemeyi yiyoruz.!"
Ona 'hayır' diyemeyeceğimi bildiğim için yataktan kalkıp banyoya gittim. Yüzümü yıkadım. Tam banyodan çıkacakken Mila elinde siyah bir göz kalemi ile geldi ve gözüme sürmeye başladı.
"Gözüme soksaydın Mila!" dedim. 
"Gözün ağlamaktan kıpkırmızı oldu küçük hanım!" dedi ve diğer gözüme de sürdü.
Banyodan çıkıp üzerimi değiştirdim. Tam Mila ile odamdan çıkacakken Mila bana baktı ve, 
"Gülümse!" dedi. Sonra birlikte salona gittik. Lou ve Liam yemek hazırlıyorlardı. Harry ise sofrayı kuruyordu. Biz de yardım ettik ve öğlen yemeğini hazırladık. Sofraya oturacakken Zayn ve Niall'da geldi. Niall'ın suratı asıktı. O sırada Mila bana bakarak "Gülümse" dedi. O kadar sessiz söylemişti ki ağız hareketlerinden anlamıştım bunu. Gülümsedim ve sofraya oturdum. Pekala Niall Öküz Horan. Sen beni istemiyorsan, ben de seni istemeyeceğim!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Öküz HerifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin