-1-

48 3 2
                                    

Merhaba arkadaşlar bu hikaye bir kızın hayatı ile ilgili bir hikayedir. Öykü anne ve babasını 2 ay önce klasik bir trafik kazasında kaybetmiştir. Bunun üzerine halasının yanında yaşamaktadır ancak halası çok para düşkünü biridir. Yani hayatı iş-ev-iş-ev... diye gitmektedir. ve işte başlıyor♥

  Öykü'den

  Halam her zamanki gibi yüzüme bakmadan kapıdan çıkıp gitti sonra telefonuma bir mesaj geldi acaba kimden çok arayan soranım vardı ya her neyse okullar haftaya açılıyor bunun için çok heyecanlıyım halam daha okulu ayarlamış olmalı ama benimhaberim bile yok kararlarıma çok çok çok önem veren halam sağolsun mesajı açtım halamdandı 'Okulun Özel Hayat Koleji ben 1 ay yurt dışındayım.Pazartesi şöför seni okuluna bırakır' 1 ayyoktu yani yine yanlızım gerçi olsa ne olur ki odasında tekrar çalışmaya koyulur her neyse ya okula okuluma bi internetten bakim bari dedim laptopu da alarak odama gittim. Laptopu açtım arka plan fotoğrafımı görünce her zamanki gibi hüzünlendim ve gözlerim doldu arka plan fotoğrafım 1 yıl önce çekilmiş olan aile fotoğrafımızdı.Bu fotoğrafı her gördüğümde ailemi hatırlayak üzülürüm ama kaldırmak istemiyorum çünkü bu fotoğrafı da yok edersen aileme ihanet edip olan son fotoğrafı da atmış oluyorum halam aileme ait ne var ne yoksa hepsini gözümün önünde yaktım o günden sonra halamla göz göze gelmeye bile iğreniyorum. Ama mecburum her neyse okuluma baktım çok güzeldi önü full renkli camla kaplı bir okul regi ise beyazdı biraz daha gezince gördüm ki okul yatılı okulmuş o an sinirlendim biraz ama şöyle düşününce artık halama o kadar çok katlanmak zorunda değildim bu güzel bir şeydi hemen halama mesaj 'Alo hala ben okuluma bakıyordum da şey yatılıymış yani pazartesi eşyalarımı filan götürüyorum değil mi?' bir kaç dakika sonra cevap geldi ' Evet eve 15 tatilde dönüp tekrar yaz tatiline kadar okulda kalacaksın yani okul zamanında okuldasın çantana bir kredi kartı koydum şifresi **** her ay para yatırırım ama mümkünse çok karşıma çıkma' bir an duraksadım bir daha karşıma çıkma ben ona ne yapmıştım ki bana neden böyle davranıyordu halen çözemedim ben o kadar kötü ve çekilmez birisi miyim? diye düşünürken aklıma eski hatıralarım geldi biraz daraldım ve hava almak için sahile gittim. karşıdan karşıya geçerken birden beyaz bir ışık bana doğru hızla yaklaşıyordu bir süre şaşkınca beyaz ışığa baktım sonra olanları kavradım çığlık atarak koştum ama araba çok hızlı geliyordu tam yanımdan geçti tabi ben o şokla birden araba yanımdan geçerken yere yapıştım sanırsam başım kanıyordu gözüm bulanıklaştı ve kendimi daha fazla tutamadım ve gözlerimi kapattım en son birinin kollarını hissettim. 

 Arkadaşlar bu biraz kısa oldu ama eğer hikayeyi beğenirseniz diğer bölümğ çok daha uzun yazıcağım.Okuduğunuz için teşekkürler...♥

 

Yeni HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin