-2-

35 4 2
                                    

Gözlerimi açtığımda bir evdeydim ne olduğunu anlayamadım ayağa kalktım ve etrafı inceledim birden bir ses duydum ''uyandın demek'' bu bir erkek sesiydi sesin geldiği yöne baktım ve sırıtan bir yüze rastladım ''ıı.. şey bana ne oldu''dedim. isimsiz kahraman''Arabamla sana birazcık çarpmış olabilirim'' dedi ben olayı hatırlamaya çalışıyordum bana araba çarpmıştı ve o çarpan kişi bu çocukmuş her neyse sanırsam başım kanamıştı bir aynaya geçtim ve yüzüme baktım alnımın sağ üst tarafı biraz büyük kabuk bağlmıştı sanırsam pansuman yapılmış çocuğa döndüm ve ''Teşekkür ederim ama ben eve gitmek istiyorum yardımın için sağol ama niye teşekkür ediyorsam ben de bilmiyorum hem çarpıyor hem teşekkür bekliyor var mı böyle dünya her neyse neredeyiz? Hem saat kaç? Halam burda olduğumu biliyor mu ?'' dedim çocuk ''Tamam sakin prense-'' derken ben hemen atıldım ''Bana prenses deme''dedim. Bana annem ve babam böyle seslenirdi tanımadığım bir çocuğun böyle seslenmesine izin veremezdim. Çocuk'' Tamam be motorun soğusun istersen seni evine bırakırım'' dedi ben ona bakarken birden kahkaha atarak ''Bana çarptığın arabaya bineceğimi sanıyorsan yanılıyorsun''dedim. Çocuk ''iyilik de yaramıyor iyi be her neyse ben Burak ve sen ...'' hemen atılıp ''Öykü'' dedim. ''Tamam Öykü o zaman istersen ben taksi çağırim bu arada sen bana numaranı ver''dedi Ben bu arada tek kaşımı kaldırarak'' Niye sana numaramı verim ki bir nedenim yok.''dedim. Burak biraz düşündü ve ''Aslına bakarsan var sana arabayla çarptım yani kafanda filan sorun varsa benim suçum olur ve sana ulaşmam gerekir'' dedi

Burak'tan

 Bu nasıl bir inattır ver numarayı kurtul lan sonunda veriyor sanırsam ''05** *** ** **'' dedi numarayı kaydettim ve zafer kazanmış gibi gülümseyerek ''Tamamdır.'' dedim aslında tatlı bir kız gibi gözüküyor her neyse taksi çağırdım ve gitti. 

Öykü'den


Sonunda evden çıktım bu arada Burak'a da çantamda olan psikologun numarasını verdim o numarayı aradığındaki yüz ifadesini görmeyi çok isterdim acaba nasıl konuşur her neyse ben niye onu düşünüyorum ki taksiciye evimin adresini verip eve geldim. bugün pazar ve yarın okula gidiyorum aklıma bir şey takıldı ben hiçbir eşyamı hazırlamamıştım ki birden telaşlandım hemen odama çıktım giysilerimi vs. şeyleri koydıktan sonra sabah giyeceğim kıyafetlerimi hazırladım sıcak bir duş aldım ve kendimi sıcak yatağıma attım. Sabah bir çok arkadaş edinmek istiyordum yeni bir başlangıç istiyordum bu arada ben lise son sınıfım.

Sabah,

alarmımın sesiyle uyandım okulun başlamasına 1 saat vardı kalktım akşam hazırladığım kıyafetlerimi giydim ve hafif parlatıcıyla rimel sürdüm aynada kendime baktım tatlı gözüküyordum saate baktım 30 dakikam kalmıştı . Aşağıya inip kahvaltımı yaptım ve hazırdım bavulumu alıp aşağıya indim şöför beni bekliyordu.Okuluma 15 dk. da vardım kapıdan girince ayrı bir bina olarak yatakhaneler diyordu o binaya gittim ve odama baktım bavulumu odaya bıraktım odalarda 2 kişi kalıyordu ve karmaydı oda arkadaşımı daha tanımıyordum her neyse bu arada okulun sivil olması benim işime gelmişti. Bu binadan çıktım ve müdürün odasına gidip sınıfımı öğrendim. Sınıfa gittiğimde bir kız beni yaynına çağırmıştı iyi birisine bekliyordu düşünmeden yanına gittim ''Selam'' dedi ''Selam'' dedim .'' Adım Selen senin adın ne sanırsam bu yıl geldin daha önce seni hiç görmedim'' dedi. ''Evet ben bu yıl geldim ve adım da Öykü tanıştığıma memnun oldum''diyip tebssüm etti Selen de bana gülümsedi sanırsam ilk arkadaşımı buldum-bu okuldaki- sonra bahçeye inilmeye zorlandık müdür konuşmaya başladı ve benim duyduklarım''çok çalışın blah blah blah blah ...'' hadi ama bir müdür de başka bir şey söylesin alıştım ben de olsun sınıflara geçtik ilk matematikmiş hadi ama ilk gün ilk ders matematik ve hoca biraz bana takmış durumda birden kapı açıldı ve içeriye biri girdi hadi ama bu tesadüf mü? Burak sınıfa artist artst girerken kızlar ağzının suyu akarak ona bakıyorlardı hiç mi erkek görmediler Burak beni gördü ve sırıtıp göz kırptı hadi ama bana bu sahneyi yaşatmış olamazsın!? hoca kızgın bir şekilde Burağa bakarken o bunu takmıyordu birden yanımdaki Selene Burak bi hareket yaptı ve Selen yanımdan kalkıp başka yere geçti yanıma ise Burak oturdu ve bana '' Psikolog numarası iyi fikir'' dedi . O an bıraz birazcık kızarmış olabilim ve o sırada olan oldu hoca beni tahtaya çıkardı hadi ama rezil olmak istemiyorum hoca tahtaya soru yazdı ve bana''Öykücüm dersi dinlemediğine göre konuları çok iyi biliyorsun''dedi ve piç smile yaptı ben demiştim hoca bana taktı tahtadaki soruya baktım ve o gördüğüm ne ya aaa 1 sayı var vay canına! Umutsuzca ön sıralara baktım bir kız bana cevabı söylüyordu hemen ağzını okudum ve soruyu çözdüm yalnız hocanın yüzünü görmeniz lazımdı kapak oldu :D yerime oturdum bir süre sonra tenefüs zili çaldı bana yardım eden kıza çok çok ama çok teşekkür ettim tabi biraz da yağ çektim ne olur ne olmaz belki tekrar işime yarayabilirdi. O sırada bir çocuk gözüme çarptı bu yüz hadi ama bukadar tesadüf fazla olmadı mı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin