40१ Birbirimizi kazandık

1.4K 126 79
                                    

özür dilerim ben yine upuzun bi bölüm yazdım 😭 ama kurgu için öenmliydi çünkü herkesin yarışmayı beklediğini tahmin ediyordum 😭😭 umarım okurken sıkılmazsınız ühühhügü





***


"Jimin-ah bırak artık volta atmayı."

Namjoon hyung'un bıkkın sesiyle olduğum yerde durdum. Finalin başlamasına bir saatten az kalmıştı. Önce Hoseok hyung çıkacaktı. Hepimiz pratik odasındaydık ve anonsları bekliyorduk.

Sanırım endişeli olan sadece bendim. Diğerleri ilgilenmediğim bir sohbetin içine dalmış vakit geçiriyorlardı.

Yoongi grupta ona aşkım dediğimden beri daha canlıydı. İçimden gelmişti ve söylemiştim. Sanırım gerçekten haklıydı, ben kin tutmayı bilmeyen çocuk ruhlu birisiydim. Onun ne kadar çaresiz olduğunu görebiliyor, kırgın olsam bile onu affetmek istiyordum. Bir şeyler düşündüğünü, arkadaşlarımdan yardım aldığını da tahmin edebiliyordum. İstesem onu çok rahat bir şekilde de affedebilirdim ama benim için çabalamasını görmek iyi hissettiriyordu. Gözlerimin içine beklentiyle bakması ve benden alabileceği en ufak tepki için hazırda beklemesi beni mutlu ediyordu.

Birileri için değerli olmayalı uzun zaman olmuştu. Yoongi şu anda bunu bana hissettirdiği için memnundum.

"Sayın finalistler son hazırlıklarınızı yapın. Jüri üyeleri toplandı. Final gösterimiz başlamak üzere."

Düşüncelerimi dağıtan anonsla tekrar pratik odasının bir ucundan diğer ucuna hızlı hızlı yürümeye başladım. Gereksiz bir şekilde heyecanlanmıştım.

"Hoseokie hyung ne sergileyeceğini söylesene artık ya. Zaten başlayacak birazdan yarışma." dedi merakla Jungkook. Taehyung onun beline sarılmış bir şekilde siyah koltukta yan oturuyordu.

Hoseok hyung'un hangi şarkıyı sergileyeceğini bildiğim için sinsice sırıttım. Birinci olma ihtimali bile vardı. Ama karşısındaki rakipler dişliydi işte. Özellikle Yoongi'yi rap konusunda geçemezdik. Hoseok hyung'un yine de bir şansı vardı, o da rap yapmada gayet iyiydi.

"Yahu sürpriz diyorum anlamıyor musun?" dedi Hoseok hyung.

Üzerinde beyaz bir gömlek ve kot pantolon vardı. Saçlarını bugüne özel turuncu yapmıştı. Raesun'la saçları adına ufak bir kıskançlık tartışmasına girdiklerini bile görmüştüm.

"Of iyi tamam be. Ben Yoongi hyung'u tutuyorum zaten."

Jungkook, Yoongi'ye bakarak sırıttğında ve ikisi yumruklarını tokuşturduklarında gülmeme engel olamadım. Yarışmanın başında birileri gelip bu halde olacağımızı anlatsa, ona kıçımla gülerdim. Bayağı bir yol kat etmiş ve gerçekten iyi arkadaşlar olmuştuk.

"Yine de benden o kadar emin olma Jeongguk. Benim sadece rap yeteneğim var." dedi Yoongi mütevazı bir sesle. İstediği zaman çok güzel dans ettiğini biliyordum. Ve vokali de fena sayılmazdı. Yoksa finale kadar yükselemezdi. Taehyung, Yoongi'nin bu cümlesine göz devirdi ve sevgilisinin kulağına "Övülme kinki var." diye fısıldadı. Yani fısıldadığını düşündü. Şaka yaptığını bilsem bile bir an için Yoongi'nin yüzüne baktım ve ifadesinin değişmediğini gördüm.

"Hepinize güveniyorum. Kimin kazandığı önemli değil, siz sadece eğlenmenize bakın. Jimin sakin ol sende, sahnede olmak sana yabancı değil." Seokjin hyung'un sözleriyle biraz rahatlamıştım. Doğru söylüyordu. Sahnede olmak, dans etmek ve şarkı söylemek bana yabancı değildi. Bu odada ki herkes Jungkook ve Hoseok hyung'la küçüklükten beri her yerde dans ettiğimizi biliyordu.

lamentar : yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin