Emily Wilson a nevem és 15 éves vagyok.
Anyukámat még kiskoromban elvesztettem. Egy magányos, jószívű, engedékeny lány.
A barátaim Eminek hívnak bár barátból is kevés van. Mollyval és Bettyvel éppen próbáljuk átélni a tinédzserkórt. Ők már megtalálták az igazit de én még nem, bár vannak olyan fiúk akik tetszenek de nem annyira és ők ezt az érzést nem viszonozzák.
Kicsngettek fizikáról végre vége a napnak és holnap nem kell jönnöm, viszont vizsgálatra megyek sajnos mivel CISZTÁS FIBRÓZISOS vagyok.
Erről még az osztálytársam se tudnak csak annyit látnak, hogy napról napra szedem a gyógyszereket.
-Sziasztok lányok hétfőn találkozunk.-mondtak jókedvvel.
-Szia Emi!! De holnap mért nem jössz?-tette fel a kérdést Molly.
-Apa kivesz a suliból mostantól minden pénteken.
-De jó már neked!! Mázlista!!!-mondta Betty.
-Lehet, hogy az, de nagyon sok dolgom lesz és pótolnom is kell egy csomót majd.
-De mi dolgod van minden pénteken???
-Vizsgálatra megyek, de nem akarok erről beszélni.-ezt már egy kicsit letört hangom mondtam.
-Nem baj!-mondta Molly.
-Ja amúgy mi van Márkkal??-kérdezte Betty.
-Semmi különös még mindig csak legjobb barátjának tart.
-És Briennel??
-Vele se nagyon sokat beszélek.
-Ja de már mennem kell!!
-Sziasztok!!
-Szia!!
Apa kint várt a kocsiban már,de én még elgondolkodtam. November 19. van holnap lessz a születésnapom, és vizsgálatra kell mennem pont most!?
YOU ARE READING
Felhők felett
RomanceRomantikus történet egy lányról, akinek sok fiú tetszett, de egyikőjük se viszonozta aztán megtalálta őt.......