İlk 3 bölümünü 1 yıl önce yazmışım zaten neyse geç onu
Stray Kids çok daha fazlasını hak ediyor.
Şey diyecektim tiktok'ta w00jail'in videosu ana sayfama düştü ve yani böyle genellikle armylerdi seni destekliyorum falan yazmışlar, böyle hiçbir olayı bilmeden bu şekilde konuşmaları o kadar saçma ve kötü ki yani bilmiyorum. Herkesin kendi kararı ona inanmak veya inanmamak mahkemede kanıtlanmış olsa da bunu üyeler kendileri söylüyorlar yani burada şiddet söz konusu. Zaten eğer doğru olmasa Jyp bunu söylerdi ve gruptan da ayrılmazdı.
( Bu arada tüm Armyler değil falan yazmayın biliyoruz herhalde yapan kişilere itafen)
Artık bir insanı öldürseniz de mahkeme sizi serbest bırakabiliyor yani nasıl güvenebiliriz ki.Ya birde şey diyorlar "Kim ne derse desin seni destekleyip seveceğim, herkes ikinci bir şansı hak eder".
Taciz veya şiddet yanlısı bir insan 2. bir şansı hak etmez.Çok yazık ya cidden yüzü çok masum çok sevdim falan yazmışlar evet öyle çok masumdur kendisi :)
Tamam hadi stay olmayanları bir nebze anlarım ama stay olup destekleyen kitle aşırı komik sizde bunlardan biriyseniz lütfen ilk önce fandomdan çıkın ama zaten yok sayılırsınız.
Başka bir stray kids bölümü yapıp daha iyi bahsedeceğim, araya woojin girdi üzgünüm.
Durun hatta Ss atıyım
Böyle bir hata komik cidden ÜaösiŞamaiPska
Kusura bakmayın ama ben böyle bir insana saygı göstermem ya da kusura da bakabilirsiniz.
W00JAiL mY LovE wO0JAiL My HeArT
OnU çKo SeVEriMDaha koymaya üşendim tiktok adı
woooojinn isterseniz gidin bakınBirde bazıları Jungkook'a da böyle bir şey yapıldı işte inanmayan falan demiş jk gruptan ayrıldı mı peki?
Ayrılmadı, çünkü onunki farklıydı hiçbir üye bunun hakkında bir şey söylemedi.
Jungkook'a yapılan bir çekememezlik sonucunda olan bir iftira ama onun ki öyle değil anlayın artık.
YouTube'ta (Aslında vlive ama yt'ye de o kısım alarak paylaşılmış.) Chan'ın woojin'in ismini geçirmeden ondan bahsettiği yapmaması gereken bir şey yaptığını söylediği bir video bile var. Çok farklı şeyler lütfen ikisini birbirine karıştırmayın.Ama aklıma eski anılarım geliyo ilk stay olduğum da w00jail grupta yoktu ama böyle haberleri de çıkmamıştı o zamanlar. Ben onu sevmiştim bias wreckerım falan olucaktı cidden yazık, üzülüyorum destekleyenlere...
Aşırı cringe oldum eğer cidden W00jail'i destekliyosanız görüşürüz 😌✌🏿
***
✔︎You make Stray Kids, stay
Stray Kids 8 kişilik bir grup ve öyle de kalacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafama göre karma (K-pop)
FanfictionKpop grupları, şirketleri (jyp başta olarak), şarkıları, idolleri, fanlar... ve daha birçok şey hakkında düşüncelerimi yazıyorum. Ciddi bir kitap değil ben de ciddi biri değilim o yüzden çokta takmamak lazım. Şu an çok ciddi yazdım ama cidden ciddi...