Selaam bugün çoğu gruptan biaslarımı yazacağım. Ha bide yanına birkaç bir şey yazmasam kötü hissederim. Çünkü belki biaslarımız aynı çıkar. Zaten bölüm fikri gelmiyor aklıma.
Bu arada yazdığım çoğu grubun fandomunda değilim esasen eti topu 6-7 grubun fandomundayım. Dışarıdan takip ediyorum grupları ama bias seçme kuralı olan ben her zaman bir bias seçer. 😩🙌🏿
Başlıyorum o zaman, Bismillahirrahmanirrahim 😪🤲🏿✍🏿Stray Kids: Lee Know (Zamanında seçerken ne zorluklar çektim + ult grubumdur🤌🏿)
Ateez: Wooyoung (ask adam, Bin'in kankisi + San'ınki🤧🎠)
Txt: Yeonjun (OT5 ama bias seçme kuralı...)
Enhypen: Sunghoon (Daha yeni bahsettim🤭🤙🏿Ice prince 🏔️❄️🤴🏽)
Cravity: Hyeongjun (Bilen bilir bu çocuğun yüzü cennetten düşmüş melek gibi)
Xdinary Heroes: Jungsu ( Kisa ve net vokalinin gucu her seye bedel asiri yetenkli ayrica dansta bile iyi en basta idol stajyeriydi zaten🤘🏿)
OnlyOneOf: Nine (Bu grubu pek bilen çıkmaz bilen de iyi bilir☺️🍼Yani bizde iyi bilirdik...)
Bts: Jimin (2017 yılında fandoma girdiğim için bu grup gold gruptur. Jimin de 4 yıldır biasımdır✌🏿ɴᴏᴛ: 5.ˢⁱⁿⁱᶠᵗᵃ ᵍⁱʳᵐⁱˢᵗⁱᵐ ˢᵘᵃⁿ ᵖᵒᵒʳ ᵇⁱ 8)
GOT7: Yugyeom (Yugi'ye sevgim asla bitmeyecek 🤧🥱)
Kep1er: Xiaoting (Yetenek fiskiriyo askimin gelecegi parlak🦄)
Twice: Jihyo (Daha dün kuzenime grubu tanıtıyodum ve Jihyo askıma çirkin dedi. Şimdi benim modumu düşünün🥰🔫)
Itzy: Yeji (Bu kıza turuncu saç çok yakışıyor💅🏼)
Exo: Chen (Jongdae'nin yeri bende o kadar ayrı, özel ki... 💖🙌🏿)
Blackpink: Jennie (Bu grupta özel çünkü bunuda 2017 yılında keşfetmiştik. 5. Sınıfta dans ediyorduk İAĞXÖĞQKD hâlâ ediyoru-)
Nct: Jaemin (olmusum bu adama sakasiz😆)
Treasure: Haruto ( mukemmel bir detay ayrica homofobik degil😺)Aespa: Ningning (Black mamba yüksek nota>>her şey)
IVE: Wonyoung (Ee tanrica)
The Boyz: Sunwoo ( Geberiyorum ya her seyine💋)
Mamamoo: Wheein (Solosu çıktı streame devam😽)
Seventeen: DK /Dino, sanırım OT13 (Bias seçemiyorum gruptan. Yardım edin 🙋🏿♂️)
(G)I-DLE: Miyeon (Bu kızın her şeyine hayranım. Dünya'ya oppacı olarak gelsem Miyeon oppacısı olurdum, net)
Red Velvet: Wendy (Sektörün en iyilerinden, uzatmaya gerek yok)
Gfriend: Yuju (Bu kızın vokali tarif edilemeyecek kadar mükemmel)
Astro: Moonbin (Çocuğu "At Eighteen" disinde fark ettiğimden beri Astro'nun fandomundayım🤭)
Apink: Eunji (Sesine aşık olduğum kadın. Bu arada grubun dumhdurum şarkısı o kadar güzel ki...)
TRI.BE: Hyunbin (Kız gerçekten çok güzel. Rap yaparken ki tarzı da kulağa hoş geliyor. İşte talented biri daha ne ararsan var kızda 💘🤠)
IZ*ONE: Yuri (Dağılsada her zaman biasım olarak kalacak💜✨)
Miss A: Suzy (Dağılalı çok oldu ama Suzy'i şuan solo olarak da çok seviyorum, eklemek istedim🥵)
Dreamcatcher: JiU (BU KADİN CRUSHIMDIR.🤭)
Ikon: Jay -B.I (Lan ben eskiden bu gruptan bias olarak B.I seçmişim ama şuan tekrar bakınca ayrıldığını gördüm ve aşırı üzüldüm 😓🤕Gece gece duygulandım ya lan)
Girls Generation (SNSD): Taeyeon (Çok seviyorum çok 💘💘)
Everglow: Mia (Kız çok yetenekli ve rapini de çok seviyorum, dansı zaten- 😋🤟🏿)
AOA: Yuna (Bu gruptan da herkes ayrıldı be, neyse biz biasımla mutluyuz 🤝)
Oh My Girl: Arin (Aşırı tatlı geliyo, grup zaten çok iyi😎)
STAYC: Isa (İlk adı çok dikkatimi çekmişti ama sonradan çok sevdim. Visuali çok iyi 💘)
Weki Meki: Suyeon (Vokal zaafım var, umarım belli etmiyorumdur😶)
CLC: Yeeun (Biasım Yeeun ama Sorn'a da aşığım, özellikle oruç tuttuğundan beri baya bi yakınlaştık hissediyorum.)
Exid: Solji (Güzel kadın severiz🌸)
Kard: Somin (Yine oppacı olsam 2. seçeneğim net Somin olurdu. Bayılıyorum kadına🤭💅🏼)
Loona: Hyunjin (Kız çok güzel onu geçtim çok sevdiğim aramızda 77 gündür olmayan bir idolün adaşı. Acep kim?🙃)
Nct U: Jaehyun-Shotaro (Emin olmamakla beraber ekledim ama bi fikrim yok. Bu grubu yazın tanıyacağım inşallah o zaman gelip güncellerim daha gerçekçi olur)
Bu arada solo sevdiğim idolleri yazmadım başlıktan dolayı. Zaten aklınıza gelebilecek tüm solo sanatçıları severek dinliyorum🙋🏻
Biaslarım çoğunun 'şey' olduğunu anlamışsınızdır diye düşünüyorum. Şey kısmı size kalmış. Aklımdakini fark eden olur mu? Olsun yani.
***
Hayatınıza böyle melek gibi insanlar girsin inşallah 🤲🏿 Bugün kadir gecesi bence duam kabul olur 🤝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafama göre karma (K-pop)
FanfictionKpop grupları, şirketleri (jyp başta olarak), şarkıları, idolleri, fanlar... ve daha birçok şey hakkında düşüncelerimi yazıyorum. Ciddi bir kitap değil ben de ciddi biri değilim o yüzden çokta takmamak lazım. Şu an çok ciddi yazdım ama cidden ciddi...