Harleeyn Euqhemia Potter:
Seçmen şapka ne demek istemişti bilmiyordum kafam karışık haldeydi. Gryffindor masasında James 'in yanında oturuyordum .. Herkes bana bakıyordu onlarda şaşkın gibiydi sanırım şapkanın dediğini duymuştular... Sonra Prof .D konuştu...
P.D- Evet şimdi yemeklerinizi yiyebilirsiniz... dediğinde masalara yemekler gelmişti.. Herkes yemeğe başlamışken ben ise hâlâ düşünüyordum şapkanın dediğini.. Anlamıyordum yani benim bir yanım insanlara zarar mı vermek istiyor ? Ama bu imkansız ki ben kimseye zarar vermem tabi bana bulaşmadıkları sürece...
Yazardan ...
Kız dalgın bir şekilde yemeklere bakıyordu sadece.. Şapkanın dedikleri ile yüzü bembeyaz olmuştu ama farkında değildi bile ... Çapulcular kızın bu halini görünce endişeyle ona baktı , James hemen yanındaki kızın çenesinden tutup nazikçe kendine çevirdi kızın yüzünü.. Kız James'in böyle yapması ile afallamıştı şaşkınca ona bakıyordu... Şimdi göz göze gelmiştiler, James ona endişeyle bakıyordu... sonra konuştu...
J- Iyimisin meleğim , bir sorun mu var? Dediğinde kız ona baktı bir süre sonra kendine gelip...
H- Hayır bir sorun yok bir an dalmışım,.. dediğinde James ona şüpheyle bakıp..
J- Eminmisin iyi olduğuna resmen rengin solmuş....? Dedi sesinde endişe vardı.. Kız gülümseyip...
H- Sorun yok James iyiyim . Sadece şapkanın dedikleri aklıma takıldı... dediğinde James onu kolunun altına alıp...
J- Tamam ama böyle şeyleri takma kafana belki yanlış söylemiştir... dediğinde kız kolunu onun beline sardı sonra gülümseyip...
H- Tamam .. dediğinde James onun yanağından öpüp ..
J- Evet şimdi yemeğini ye meleğim. Sağlığının bozulmasını istemiyorum.. dediğinde " tamam .." demişti yine... Sonra yemek yemeğe başlamışken ona kaçamak bakışlar atan öğrencileri farkketsede takmayıp yemeğini yedi ... .. Yemek bitince diğer derslere girdi kız Çapulcular ile ama bu sefer bir Gryffindor olarak ... ..
****
Son derse gitmiştiler ders hocası içerideydi, sıralar ise kenara yığılmış bir şekildeydi . Prof . bir sandığın yanındaydı. Kız göz devirip James 'in yanına geçti o sandığın ne olduğunu biliyordu ... Prof . Horne konuştu..Prof.H- Evet bu sandığın içinde ne olduğunu bilen varmı? Dediğinde kız bilsede elini kaldırmadı, elini kaldıran bir kaç kişi vardı ve bunların içinde Remus' ta vardı ... Prof. Horne konuştu...
Prof.H- Evet Bay Lupin ne var bu sandıkta? Dediğinde Remus konuştu...
R- Böcürt efendim ... dediğinde Prof . Horne onaylayıp konuştu..
Prof.H- Evet doğru bu sandıkta bir Böcürt var .. Peki Böcürt ne ? Bunuda yeni öğrencimiz söylesin... dedi Harleeyn 'e bakıp sonra kız konuştu ...
H- Böcürt kişinin korktuğu şeye dönüşür.. Gerçekte nasıl gözüktüğünü kimse bilemez ... dediğinde Prof .Horne memnun bir ifadeyle bakıp ...
Prof .H- Doğru Miss .. dediğinde kız derin bir nefes alıp ...
H- Potter . Harleeyn Euqhemia Potter.. dediğinde Prof. Konuştu ...
Prof.H- Miss Potter dediğiniz doğru. Gryffindor 'a 10 puan , şimdi sıraya girin hepiniz ...
****
Herkes denemişti iki kişi hariç , sıra James 'e gelince Böcürt kardeşinin cesedine dönüşmüştü. James donup kalmış gibiydi sanki bayılacak gibi hissediyordu ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Melek " Potter! "
Chick-LitHogwarst bir okul muydu? Yoksa bir deli Hastanesi miydi ? Tüm haklar sarı civcivin saçlarında saklıdır.... James Potter: Lily Bir HAYİN MI? Gerçekte kim ? (lütfen kötü yorumda bulunmayalım bu benin hikayem ve Lily karakterini sevmiyorum) BU KI...