15

511 26 0
                                    

Harleeyn Euqhemia Potter..

Gözümü açtığımda sabah olduğunu farkettim, yan tarafa bakınca uyuyan oda arkadaşımı gördüm  . Banyoda yüzümü yıkayıp havlu ile silip çıktım ordan odaya geri dönüp üstümü giyindim.  Saçlarımı düzelttim tabi yine olduğu kadar , son kez Gryffindor cüppemi  düzeltip çantamı alıp çıktım odadan ..  Bir kaç dakika sonra Ortak salona gelince yine boş olduğunu farkedip ...

-  Lan ben bunu nasıl başarıyorum.  Niye herkes uyuyorken ben enayi gibi kalkıyorum?  Diyip ortak salondan çıktım...

Yazardan ...

Aslında bu sefer sadece o uyanmamıştı, çapulcular da uyanmıştı ama kızı görünce  durup  ona baktılar..

H- Lan ben bunu nasıl başarıyorum.  Niye herkes uyuyorken ben enayi gibi kalkıyorum?

Dediğinde gülmemek için kendilerini  sıktılar sonra çıkan kızın peşinden gittiler..  kızı görünce yavaşça yürüdüler ama ona yakın bir şekilde.. Kız ihtiyaç odasının önünde durup ...

H- Hadi bakalım nasıl bir yer olsa hah buldum  ses geçirmeyen bir oda dur bu sıkıcı,  buldum sakin bir yer istiyorum ki gürültüyü kendim yapayım..

Dediğinde kapı belirdi içeri girdi o farketmeden çapulcularda girmişti.. sonra kapıyı kapattılar,  kız iki tane arka arkaya konulmuş  koltuklara baktı .. Siyah olana oturdu , çapulcular ise arkasına oturmuştu ... Kız çantasını çıkarıp koltuğa koydu sonra içinden gitarı çıkardı.  Sonra çalmaya başladığında çapulcular dinlemeye başladı,  kız gözlerini kapatıp  söylemeye başladı...

Genius ..

Aptal olduğumu mu düşünüyorsun? 
Do you think I'm stupid? 

Kafamda sen varsın, deli olduğumu mu sanıyorsun? 
Do you think I'm bat shit crazy, having you on my mind? 

Çaresiz olduğumu mu düşünüyorsun? 
Do you think I'm helpless? 

Cebirim her seferinde sana eşit olacak 
My algebra gon' equal you every time 

Aradığımı mı düşünüyorsun? 
Do you think I'm calling? 

Her gece adını haykırdığımı mı sanıyorsun? 
Do you think I'm calling out your name every night? 

Kızım sana aşık oldum 
Girl, I have fallen for you 

Ne, ne diyorsun?
What, what you say?

Aman Tanrım 
Oh, my God 

Bebeğim, bebeğim, görmüyor musun? 
Baby, baby, don't you see? 

İhtiyacın olan her şeye sahibim 
I got everything you need 

Sadece bir dahi onun gibi bir kadını sevebilir 
O-only a genius could love a woman like she 

Aman Tanrım 
Oh, my God 

Bebeğim, bebeğim, görmüyor musun? 
Baby, baby, don't you see? 

İhtiyacın olan her şeye sahibim 
I got everything you need 

O-o-sadece bir dahi onun gibi bir kadını sevebilir
O-o-only a genius could love a woman like she

Ben ge-ge-ge-ge-ge-ge-dahiyim 
I'm a ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius 

Bir ge-ge-ge-ge-ge-ge-dahi 
A ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius 

Bir ge-ge-ge-ge-ge-ge-dahi 
A ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius 

O bir dahi 
He's a genius 


Söylemeyi kesip kahkaha attı sonra kendine gelip...

H - La bu şarkı nerden aklıma geldi,. ? James burda olsa  kesin yanlış anlardı... iyi ki yazanın Sirius olduğunu bilmiyor kimse ... Dediğinde James kaşlarını çatıp " Yanlış anlamalı mıyım?  " dedi kendi kendine..  Sirius 'un ise yüzü kızarmıştı...Sonra kız başka bir ritim çalmaya başladı,  ..... James ise aklındaki soruyu bıraktı ama Şimdilik...  Sonra kız söylemeye başladığında sözlerini kendi dillerinde çevirdi Sirius ....

Bu şehir benim cehennemim ..

Yalanlar ve onlara inananlar
Çaresiz kaderine dayananlar
Hiç adil bir yer değil ki bu dünya
Genelde kaybeder erken uyananlar

Bilenler, bile bile susanlar
Sadece kendini duyanlar
Buyur aklım delir ,kimsenin umru değil
Bozulmak için var bazı kurallar

Bu şehir benim cehennemim
Hayallerimde saklı cennetim
Büyümek buysa kendi kollarımda
Öldüğümü gördüm demin

Şarkıyı bitirince gitarı kenara koydu sonra eli ile yüzünü sıvazlayıp...

H - Birde  kafayı yedik iyimi söylecek  başka şarkı yok gibi .  Sanırım erken kalkmak bana yaramıyor..

Dedi boğuk bir sesle,  çapulcular ise endişeyle bakıyordu..  Harleeyn geri yaslanıp gözlerini kapattığında gözünün önüne Harry ile eğlendikleri zaman gelmişti . Onun yok olduğu yeni aklına gelmişti,  Lily yoksa o da olmayacaktı.. Bir anda gözünden süzülen yaşı gören çapulcular endişe ile ona baktı.  Kız derin nefes alıp...

H- Sanırım buraya geri gelince onun sonu oldum .. Lânet olsun sanırım kafayı yiyorum , ama yaptığımda doğruydu eğer ona bunu yapamasa idim diğerleri tarafından dışlanırdı .. Ona ölüm yiyenin oğlu derlerdi buna dayanamazdı ki o küçük  . Lânet olsun sanırım vicdan azabı çekiyorum buraya gelmem onun sonu oldu...

Dediğinde göz yaşları akıyordu, diğerleri ise ona endişe ile bakıyordu... Başını iki kere koltuğa vurup ..

H- Bana kızma Harry ama senin doğman birçok kötülüğün doğması olucaktı... Affet beni ... , diyip ağlamaya başladı. James oturduğu yerden kalkıp...

J- Harry dediğin benim Evans ile olan oğlum mu ?...

H- Aa abi sen.. siz burda mıydınız?... Şey evet öyle abi sizin oğlunuz du ...Ama artık öyle bir çocuk doğmayacak... Çünkü ben onu yok ettim ...

J- Sorun değil bitanem belki de doğmaması gereken bir çocuktu..., deyip üzülse de Harleyn 'i kendine çekip çıkıca sarıldı... Sirius ve Remus 'un da gözleri dolmuştu...

Biraz orda oturup kahvaltı için büyük salona gittiler ... Herkez alışmıştı artık onların böyle gelmesine ama bu sefer suskun olmaları da onları şaşırtmıştı...Yerlerine oturduklarında herkezin bakışından bunalan Harleeyn ayağa kalkıp ...

H- Ne bakıyorsunuz be ayı mı oynuyor burda ? ...., diye cemkirmişti ... James ağzını kapatıp yerine oturtmuştu... Ama o sırada bir ses geldi ...

...- Hala sen ne yaptın..?

Kısa  oldu  ! Ama şimdilik idare edin yeni bölüm bu akşam veya yarın gelebilir ?

Kısa  oldu  ! Ama şimdilik idare edin yeni bölüm bu akşam veya yarın gelebilir ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kayıp Melek " Potter! " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin