Bir Naruto U. hikayesi

828 62 73
                                    

Millet geri geldi okullar açıldı üstüne üstlük bu dönem herkes ygs kasıyor seneye sınava girecekmisiz. Milleti bilemicem ama sınav bana girecek.

Okula gittim aptal kız grupları birbirini ne kadar özlediğini söyleyerek sarılışıyordu bizim sınıftaki kızlarda saskeyi ne kadar özledik diye sarılışıyordu.

Onları tınlamadan yerime oturdum dışarıyı izliyorum. Shikamaru yanıma yaklaştı.

"Kanka netten yeni arabamı sipariş ettim."

"Dikkat et içinden bohta çıkabilir" Bu kötü espirimden sonra yüzüme doğru gelen bir öğretmenler masası gördüm.Arkadan saske bağlıyordu

"O nasıl espiri amk karısı" yada kakası da demiş olabilir.Dikkatimi yüzüme gelen masaya vermiştim. Tam çarpacaktı ki Hinata kendini siper etti masa onun göğüslerine çarpıp geri saskeye döndü. Sonra Sakura ve Ino salsa yapmaya başladı. Sasuke de kaplana dönüşüp üstüme atladı.

Gözlerimi açtığımda revirdeydim. Hemşire bana seslendi

"Ne olduğunu hatırlıyor musun?"
"Saske kaplana dönüştü"
"Hah? Kafana masa geldi ve bayıldın."

Zaten biri önüme atlayıp masayı tutsa olay olur Konohada biri naruto' ya iyi davranmış diye. Animenin ilk bölümünden beri başıma gelenler pişmiş tavuğun başına gelmedi. Hayır bi anamızda yokki Konohanın kapısına dayansın benim oğluma napıyonuz desin. Ben anca kafama masa gelirde halüsülasyonunu görürürüm.

Kafama masa çarpmasının en iyi yanı(başka iyi yanı da varda arasından seçim yapıyorum sanki amk) hemşire abla beni eve erken gönderdi. bende yolda giderken durarara mı yoksa barakamon mu izlesem diye düşünürken arkadan gelen bi sesle arkamı döndüm (best of the anlatım bozukluğu) (edit: bu paragrafı anlarsanız ygs LYS cepte)

Sasori bana sesleniyordu.
'Sonunda buldum seni'

'Niye beni arıyordun ki?'

'Kısa çöpü ben çektim o yüzden bugün sana ben saldıracağım.'

Nasıl bir hayatım var aq. Bana saldırmak için çöp çekiyorlar. Bi annem olsaydı böyle mi olurdu dayanırdı akatsukinin kapısına fafaffa şaka şaka tamam vurmayın.

'ha oldu o zaman hadi görüşürüz Deidaracığıma da selam söyle. Benim için Toby'nin yanaklarından öp. ' dedim ve şaşkınlığından yararlanarak Naruto topuk. öyle bi kaçmışım ki babamın lakabının hakkını verdim. E ne derlerbilirsiniz ninjalığın %50 si kaçmaktır. Geri kalan % 50si ise kötü adamlarla duygusak konuşma yapmak heralde.

Kaçtığım için hem susamış hem terlemiş hemde açıkmıştım. Ama gururumda hiç bir sorun yok o bu gibi durumlara alışık. Ramenciye giderken birden aklıma harika bir fikir geldi. Uzun zamandır eğlenceli bişey yapmıyordum.Hemen 3310 numdan Shikamaruya mesaj attım.

'kanka ramencinin önüne gel. gelirken beyaz şahinini de getir.'

******

'Plan bu yani?'

'Evet'

'Bunun çok tehlikeli olduğunun farkında mısın? Akatsukiyle evcilik oynamaya benzemez bu olay.'

'Kanka namusumu temizlemeliyim'

'Seninle gurur duyuyorum'

Shikamaruyla aramızda geçen bu konuşmadan sonra şahine bindik (Şahin heralde şahin araba olan) çok tehlikeli bir planım vardı. Ve sonunda gerçekten ölebilirdim ama buna değerdi.

Shikamaru arabayı çalıştırdı gitmeye başladık ve hedef görünmüştü. Sakura ve Ino popolarını sallaya sallaya yürüyorlardı.Shikamaru büyük bi ustalıkla yavaşladı onların hızında sürüyordu.

Camı açtım kafamı hafifçe kenara yaslayıp onlara seslendim.

'Hey fıstık 2 tur atma ister misin? ' Tamda planladığım gibi İno lafa atladı.'Ne dion sen Naruto bea senin gidip cilve apman gereken travestiler yok mudur?'

'Sen sus sarı kafa arkadaşınla konuşuyorum' kendi ölüm fermanımı imzalamakla eşdeğer olan bu sözler ağzımdan döküldü.Ama devamıda planladığım gibiydi. Sakura nazlanmaya yapmaya başladı.

'Ayy bilemedim ki şimdi .s..sss.s.'

Shikamaruya döndüm ve hepsinin duyabileceği bir şekilde bağırdım.

'Bas shikamaru bas kız kezbana bağladı.'

Onları orada bırakıp arabayla gittik. Görüş alanından çıkınca sonunda ikimizde haykırıyorduk.

'Yarın ebemizi bellicekler'

'biliyorum sadsdsd'

%%%%%%%

Arkadaşlar bölüm çok geç geldi ama cidden üzgünüm nette gezerken kitabımın bi kaç çok benzerhaline rastladım.Kimseyi suçlamak istemem ama sizde farketmişsinizdir.Yazan insanların nasıl içi rahat anlamıyorum Ben bu fikirleri bulmak için yırtınıyorum.

Neyse lütfen bol oy yapın ve yorum atın çekinmeyin. voteler 20 yi geçtiği gibi yeni bölüm söz. Hepinizi seviyorum

(Okuyuculara yürüme keyfisi)

Narutonun Zorlu Ve Ramenli AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin