3.BÖLUM KATİL KİM?

2 2 0
                                    

ELİMDEKİ SONUÇLARI BİRLEŞTİRDİM KÜÇÜK KIZ BABANNESİNIN O GÜN İSTEDİĞİ YERDE OLDUĞUNU SÖYLEMİŞTİ BABANNESİDE O GÜN MEZARLIKTA OLDUĞUNU SÖYLEDİ YANİ KIZIN BABANNESİNIN MEZARLIKTA OLMASINI İSTİYOR YANİ ÖLMESİNİ BİRDE BABANNENİN BÜYUCU MESELESİ KIZA BUNU SORDUĞUMDA BİRİNİ DEĞİŞTİRECEK KADAR GÜCÜ VAR DEDİ YANİ VAR DEDİĞİNE GÖRE BU GÜCÜNÜ KULANIYO BİRİNİ DEĞİŞTİRECEK KADAR DEDİĞİNE GÖREDE KIZ BİRİNİ DEĞİŞTİRDİĞİNİ GÖRMÜŞ VE BU NEDENLE SİNİRLİ BAKIYOR DU VE KATİL BU NEDENLE ŞİMDİLİK BABANNE GÖRÜNÜYOR BİR BİLGİ DAHA VAR BUNUN DA PARÇASINI BULURSAK KATİL KİM BULURDUK O GÜN KIZ KARDEŞİYLE EVDE TEKTİ GÖL BAŞINA GİTMELERİ DAİR BİR BİLGİ YOKTU BABANNESİ BÖYLE BİRŞEY SOYLMEDI AMA O KIZ OGUN ORDAYDI VE ORAYA BAKIYORDU PEKİ BİRİNİN ALIP KIZI ORAYA GETİRMESİ OLABİLİRMİ İŞTE BUNUN İÇİNDE YİNE KIZIN O GÜN NE YAPTIKLARINI ANLATMASI LAZIM SORMAK İÇİN EVİNE GİTİM BABANNESİ NAMAZ KILIYORDU KIZIN ELİNDEDE BİR RESİM VARDI ONA BAKIYORDU AMA RESİMİ KİMİN ÇİZDİĞİ BELLİ DEĞİLDİ BABANNESİNE HABER VERİP KIZI ALDIM ORDAN ONA SORDUM...

= O GÜN SEN VE KARDEŞİN NAPIYORDUNUZ? BİRİ VARMIDIR YANINIZDA?

= RESİM YAPIYORDUK VE KİMSE YOKTU.

=RESİM DE NE CİZİYORDUNUZ VE NEDEN GÖL BAŞINDA?

=RESİM CİZMIYORDUK GÖZLERİMİZLE GÖLÜN ÜSTÜNÜ RENKLENDİRİYORDUK GÖZLERİMİZİ KAPATIP HAYAL EDİYORDUK.

= PEKİ BU KİMİN AKLINA GELDİ VE SEN GÖZÜNÜ AÇINCA YANİNDAMİYDİ?

=EVET YANIMDAYDI AMA GÖZ RENGİ FARKLIYDI KIRMIZISI VE SİYAHSI BİR RENGİ VARDI.

=GÖZ RENGIMI FARKLIYDI NASIL YANİ ANLADIM PEKİ NOLDU SONRA?

= BEN ELİMDE BİR TAŞ FARKETTİM VE AVUCUMU AÇTIĞIMDA YEŞİL YANIYORDU BANA BİR ANDA...

=EVET SANA BİR ANDA...

= DEĞİŞ DEDİ VE ARDINDAN UNUT UNUT UNUT DEDİ 3 DEFA UNUT DEDİ.

= PEKİ NEDEN UNUTMADIN?

=ÇÜNKÜ O BÜYÜYÜNUN GERÇEKLEŞMESİ İÇİN ÖNCE ELİMDEKİ TAŞI ALMASI LAZIMDI.

=NE BÜYÜSÜ?

=BANA YAPTIĞI BİR ÇEŞİT BÜYÜ BABANNEMİN BÜYÜ KİTABINDAN OKUMUŞTUK BİZ OYUN OYNARKEN SİHİR BAZLIK YAPICAZ DİYE O KİTAPTA BU BUYUYÜ OKUMUŞTUK VE O TAŞTA KİTABIN SAYFASINDAYDI.

=E PEKİ O ŞU AN NERDE?

KAFAMDAKİ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin