Sky

10 2 2
                                    

Ma trezisem. Inca ma tot foiam in pat. Luasem telefonul si ma uitasem la ceas.
-LA DRECUU!! AM INTARZIAT!! Am sarit repede din pat si am fugit catre baie. Mi-am facut repede rutina. Intrasem in camera in mare graba, imbracasem un tricou negru si blugi, in picioare imbracsem niste adidaşi albi. Luasem repede geanta cu haine de schimb si am fugit in sufragerie. Acolo nu era nimeni, credeam ca tata ma va astepta si urma sa ma duca.
Era sambata, voiam sa mergem impreuna la clubul de echitaţie. Dar planurile ni se dadusera peste cap, doar ca tata nu si-a pus alarma. Oftasem.
Intrasem in camera mea si ma-m trantit pe pat. Ecranul telefonului se lumineaza. Il aduc mai aproape  sa citesc mesajul care tocmai l-am primit.

De la Melissa:
-Parca ai zis ca vii azi!
Eu:
-Scuze, tata nu si-a pus alarma :(
Melissa:
-Serios?  Asta se intampla mereu!
Eu:
-Ei,hai Melly!

Eram furioasa. Din vina unei alarme.
Intrasem in camera parintilor, si am vazut ca nu este  nimeni.
-SERIOS!? Oftasem. Ma trantisem pe patul  lor si am adormit.

               Peste patru ore
Auzisem soneria. Imi era atat de lene sa ma ridic. Incercam sa o ignor, dar nu.
Ma ridicasem din pat si am coborat jos in living.
Si atunci cand am deschis usa, sarisem in braţe la persoana care zambea.
-De ce nu mi-ai spus ca vei veni?
-Atunci nu se primea o surpriza!
George este fratele meu vitreg, mama a avut pe altcineva inaintea lui tata si asa a aparut George.

-Hai zi ce mai faci?
-Nimic, ce ai  vrea sa fac?
-Oh surioara ai 15 ani si nu stii ce sa faci! Imbracate in ceva comod. Iti dau cinci minute.
-De ce la drecu, cinci?
-Ca asa-i viata, mars si te imbraca.

George are 19 ani si o face pe ,,fratele mai mare'' sincer, oricum ii iubesc caracterul.
Imbracasem un hanorac negru si niste blugi iar in picioare botine cu platforma.
-Unde drecu mergi asa!?
-Te-ai uitat la tine? I-o taisem eu.

Totusi inca nu stiu unde mergem. Am urcat in msina.

-George
-Ce e?
-POATE IMI SPUI SI MIE UNDE MERGEM?
-Amuş. A inceput sa rada sarcastic.
        
Suntem in drum deja de o ora. Iar eu nu stiu unde George ma duce. Am scos castile din buzunar si am inceput a asculta muzica. Tot odata ma uitam pe geam, vazusem un panou cu ,, Clubul de echitaţie Star''. George cotise in dreapta unde era panoul. Facusem o faţa uimita.
-Ce, ai mancat un sobolan?
-Wtf, George. Am inceput ambii sa radem. Am comborat din masina si am vazut locul unde trebuia sa fiu inca dimineata. Dar oricum ma multumeam si asa. Facusem ochii mari, se aduse o camioneta cu un cal. Era atat de frumos. Voiam sa fie al meu dar nu cred.
Barbatu de la volan se apropie de mine si George, si intreba.

-Buna ziua, George Osborne?
-Da.
-Livrearea este pentru dvs. Semnati va rog! George a semnat repede. Dupa care barbatul se indeparta.

-George, nu vrei sa zici ca...
-Da, Ade e calul tau!
-OMFG, glumesti?
-Nu si imi zambise. Tata special nu te adus aici dimineata, pentru ca calul ajungea tucmai seara. L-am imbratisat. Zambeam pana la urechi. Eram entuziasmata.

-Hai gata cu dulcigariile, dute si uitate la el. Am fugit repede catre furgoneta, si am vazut acolo calul imens in comparatie cu mine. Barbatul de mai devreme mi-a dat fraul de la capastru  si a plecat.

-Wow, esti asa frumos! Arata ca in visele mele.


Splendoarea calului ma omora. Il dusesem catre grajd si l-am pus in boxa sa. George mi-a zis ca este cadou pentru ziua mea. Zambisem din nou.

-Cum ai sa-l numesti? Sparse tacerea George.
-Nu stiu, dar vreau ceva deosebit, am impresia ca el e perfectul.
-Ha, nu prea cred, e un salbatic pana la-m pus in camioneta a trecut o ora intreaga. Sa ai grija ok?
-Ok, mersi mult.
-E timpul sa plecam acasa, te voi duce maine. Zambisem. Era cea mai buna zi din viata mea.
                           ●●●
O ajutam pe mama cu cina. Eu pregateam salata iar ea puiul la grill. George facea un suc fresh din mere si morcov, iar tata privea televizorul. Tipic pentru tata. Aveam o masa de sarbatoare ca astazi era ziua mea.

-George, ce ia-i luat Adei de ziua ei? Sparse linistea mama.
-Mi-a luat un cal! Mama facuse o fata nemultumita.
-Ade, nu nu mergi sa calaresti.
-Dar mam-
-Fara niciu un dar! Se rasti ea.

Am aruncat furcultele si cutitele si am plecat in camera mea. Luasem castile si am pornit muzica la maximum. Peste cinci minute am adormit.

GEORGE

-Mama, trebuia sa faci asta? Intreba George.
-Nu stii cum a sfarsit Camy din vina caiilor.  Camy?
-Cine naiba e Camy? Oftase.
-Sora Adei, avea 11 ani cand a doborat-o un mustang salbatic.

De ce naiba nu stiu eu despre asta?
Fugisem repede sus, sa vad ce face Ade. Usa ei era inchisa.

-La drecu! Alaturi era camera mea  care avea un balcon. Fugisem intr-a acolo, sarisem pe balcon si am pus piciorul pe bara aia de metal. Picioru practic imi alunecase.

-FUCK! Locuiam la o casa cu doua nivele. Am inceput a bate in geam stiind ca nu ma mai pot tine.

ADE

Aud batai in geam. Pentru inceput am crezut ca este doar muzica dar apoi aud numele meu.

-ADE, LA DRECU DESCHIDE!!
Era George! Ma ridicasem din pat si am deschis repede geamul, George a intrat repede.

-Ti-a fost asa lene sa-mi deschizi usa? Imi dadusem ochii peste cap.
-Nu doar avem castile in urechi si ascultam muzica la maximum.
-Nu te-ai schimbat timp de doi ani. Zambisem, era adevarat.
-Vrei sa asculti si tu?
-Mai intrebi? Scoase casca din urechea mea si a pus-o intr-a sa.

Eram obosita asa ca ma trantisem pe pieptul lui George, si am adormit.

Dimineata

George nu se misca defel. Iar eu inca mai ascultam muzica la maximum. Aveam o durere de cap. Coborasem in sufragerie vrand sa beau niste cafea. Turnasem atent laptele alb pe lichidul negru mai adaugasem patru cuburi de gheata. Am savurat din cafeaua mea. Aparuse si George dupa 15 minute.

-Neata
-Buna, cum ai dormit? Il intrebasem eu.
-Cum drecu sa dorm cand ascultam muzica data la maximum? Rasesem.
-Foarte amuzant, George.
-Putem sa mergem sa-l vedem pe Sky?
-Cine?
-Sky, calul meu.
-Aha, iai dat un nume perfect. Si da hai, de ce nu? Zambisem.
-Mersi. Mergem pe jos ok? Vreau sa invat drumul.
-Bine, bine surioara.

Buna stiu ca nu am scris de mult, dar este primul meu capitol publicat! Scuze pentru greselile eventuale, nu uitati sa votati! Va rog..




SkyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum